Æl test en positiv en negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
12 svar
8 synes godt om
17. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg tog i dag disse to tests på samme urin. Clear blue blev positiv mens babyplan var helt negativ

Jeg skilte clear blue ad og synes bare ikke den ser rigtigt positiv ud? Det er stregen tættest på det lilla som er test stregen. Til sammenligne min positive test fra sidste måned som er helt anderledes (sidste billede) 

Har dog æl smerter så er ikke i tvivl om at der er noget igang. Hvilken test ville i stole på?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2021

RB90

Ja jeg ville stole på den. Sådan så min også ud dengang og der var gevinst

Anmeld Citér

17. oktober 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Mortil_en skriver:

Jeg tog i dag disse to tests på samme urin. Clear blue blev positiv mens babyplan var helt negativ

Jeg skilte clear blue ad og synes bare ikke den ser rigtigt positiv ud? Det er stregen tættest på det lilla som er test stregen. Til sammenligne min positive test fra sidste måned som er helt anderledes (sidste billede) 

Har dog æl smerter så er ikke i tvivl om at der er noget igang. Hvilken test ville i stole på?

Mindes jeg har prøvet noget lign. En enkelt gang, og der blev babyplan vidst positiv senere den dag eller dagen efter. Men ville nok stole på Clearblue. Prøv evt. at teste igen med babyplan senere

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Mortil_2

Tak for jeres svar

Tror simpelthen jeg må droppe strimmel teste, har aldrig kunne teste positiv på dem men siden den anden heller ikke er super positiv er det måske fordi jeg er lige i starten af mit LH peak. Har aldrig testet så svagt positiv på clearblue

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Mortil_2

Dette er aftenens test. Mere tydelig men slet ikke positiv. Synes godt nok det er irriterende hvis man ikke kan stole på dem  

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Mine treg-teste skriger heller aldrig positive. Har bedst erfaring med Abblo. Der er den positiv når stregen er tydelig, men den bliver aldrig knald rød og tyk selvom clearblue er positiv 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Mine treg-teste skriger heller aldrig positive. Har bedst erfaring med Abblo. Der er den positiv når stregen er tydelig, men den bliver aldrig knald rød og tyk selvom clearblue er positiv 

Siger man ikke at test stregen skal være mindst lige så positiv som kontrol stregen?

Lagde den ind i premom appen og der sagde den low til både testen i morges og her til aften på strimmel testene 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jo, men jeg ville nu stole på den digitale. Har du udflåd, du kan se det på også? Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det passer, når den digitale siger der er æl. Mit udflåd passer med det, mens kommer 14 dage efter, jeg er blevet gravid to gange ved at gå efter det og det er der strimmeltest er tydeligst. Også selvom de aldrig bliver helt så markante. 

Måske nogen bare har lavere lh niveau, så testene ikke bliver så skrigende? 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Jo, men jeg ville nu stole på den digitale. Har du udflåd, du kan se det på også? Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det passer, når den digitale siger der er æl. Mit udflåd passer med det, mens kommer 14 dage efter, jeg er blevet gravid to gange ved at gå efter det og det er der strimmeltest er tydeligst. Også selvom de aldrig bliver helt så markante. 

Måske nogen bare har lavere lh niveau, så testene ikke bliver så skrigende? 

Jeg har haft strimmel teste som er blevet tydeligere end dem fra i går og i dag (den var også low).

Det der irriterer mig mest er at den digitale test er så svag. De plejer nemlig altid at være skrigende positive som på det sidste billede. Har dog ikke testet igen med den. Men noget kunne tyde på at lh stigningen ikke har været så høj denne gang

Men jo jeg tror på at jeg har æl enten i går eller i dag. Kun en smule æl slim men en masse æl smerter tilgengæld tror jeg stopper med strimlerne og nøjes med at bruge de digitale fremover 

Håber også det lykkes for mig på et tidspunkt

Anmeld Citér

18. oktober 2021

BabyIgen2022

Hop da på manden for en sikkerheds skyld Og så tag en ny digital evt.?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.