Ansemusen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvordan går det lige med lille Oliver??? Kan vi få en update - vi er faktisk nogen som er bekymrede for det lille pus

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Ansemusen

Ej havde slet ikke set dit indlæg  Hvor pinligt!! Men hvor er du bare sød at du har tænkt på os! Og du fandt jo heldigvis den anden tråd igen

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

Ansemusen skriver:

Ej havde slet ikke set dit indlæg  Hvor pinligt!! Men hvor er du bare sød at du har tænkt på os! Og du fandt jo heldigvis den anden tråd igen

Hvad er der los med din søn? Har ikke lige set den tråd hvor det skulle stå, hvis der dog er lavet en tråd om det?

Anmeld

28. oktober 2009

Ansemusen

Det er nu ikke min søn. Men vores ilderbaby Oliver på 4 år! Han har har det ikke helt godt, men jeg tror det er blevet lidt bedre (han har sandsynligvis bidt sig i tungen og kan derfor ikke rigtig drikke). Nu tager han dog imod væske i en spøjte og i maden jeg jeg blandet væske i!

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

Ansemusen skriver:

Det er nu ikke min søn. Men vores ilderbaby Oliver på 4 år! Han har har det ikke helt godt, men jeg tror det er blevet lidt bedre (han har sandsynligvis bidt sig i tungen og kan derfor ikke rigtig drikke). Nu tager han dog imod væske i en spøjte og i maden jeg jeg blandet væske i!

Øv øv... Altid noget at han tager imod det via sprøjten...

Anmeld

28. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hihi.. Han er så godt som hendes søn, hvis du spørger mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.