Smagsforstyrrelser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.231 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Ansemusen

Er det kun mig der oplever det?

Synes egentlig ikke rigtig der har været noget af det før nu her til aften, hvor jeg har siddet og drukket min yndlings danskvand med citrus fra Egekilde. Den smager højst besynderligt

Synes I også at ting I før elskede eller godt kunne lide, smager anderledes nu? Synes det skulle være meget mærkeligt, hvis en danskvand kunne være dårlig. Og har heller aldrig oplevet det før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Vingummien

Oksekød kunne jeg slette ikke fp ned da jeg var gravid eller lugte til. Det smagte virkelig dårligt, kan slet ikke beskrive smagen, og gik noget før det gik over, men er stadig lidt i mig, så er ikke så tit vi får det faktisk

Anmeld

27. oktober 2009

LotteGabriella

Ansemusen skriver:

Er det kun mig der oplever det?

Synes egentlig ikke rigtig der har været noget af det før nu her til aften, hvor jeg har siddet og drukket min yndlings danskvand med citrus fra Egekilde. Den smager højst besynderligt

Synes I også at ting I før elskede eller godt kunne lide, smager anderledes nu? Synes det skulle være meget mærkeligt, hvis en danskvand kunne være dårlig. Og har heller aldrig oplevet det før..

Under min graviditet, ja der kunne jeg ikke fordrage Leverpostej, bacon eller æg - normalt kunne jeg sagtens spise de ting men under graviditeten der kunne jeg nærmest kaste op bare over lugten af dem

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Der er også ting jeg synes lugter lidt grimt men godt kan spise og som så ikke smager underligt, men at ting jeg har lyst til pludselig smager helt anderledes er virkelig en mystisk oplevelse! Gad godt at slik og fedt smagte grimt og ulækkert og at gulerødder og frugt smagte af slik, kage og pizza  *drømme drømme*

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Der er også ting jeg synes lugter lidt grimt men godt kan spise og som så ikke smager underligt, men at ting jeg har lyst til pludselig smager helt anderledes er virkelig en mystisk oplevelse! Gad godt at slik og fedt smagte grimt og ulækkert og at gulerødder og frugt smagte af slik, kage og pizza  *drømme drømme*

Ja det ku være fedt  Jeg æder tonsvis af små børne flødeis med gult overtræk - smager som københavnerstang. Bilder mig ind (uden held) at de ikke feder fordi de er små....men har ædt hele pakken som jeg købte i dag

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Ja det ku være fedt  Jeg æder tonsvis af små børne flødeis med gult overtræk - smager som københavnerstang. Bilder mig ind (uden held) at de ikke feder fordi de er små....men har ædt hele pakken som jeg købte i dag

Åhh Dorthe, du er fantastisk  Kender godt disse illusioner!!

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Åhh Dorthe, du er fantastisk  Kender godt disse illusioner!!

He he...har i det mindste fået lidt motion af de otte gange jeg har rendt i pendulfart fra sofaen til køleskabet og tilbage igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.