Hjælpemidler til hurtig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg ønsker at blive gravid, og da jeg er single har jeg aftalt at få et barn med en ven. Vi prøver i første omgang at inseminere derhjemme. 

Jeg ønsker naturligvis at jeg bliver hurtigt gravid, også grundet min alder, da jeg er 41 år og det nok er ved at være sidste udkald. Så jeg vil høre om nogen kender til noget der kan hjælpe med at blive gravid hurtigt? Vitaminer, klister, alternativ behandling... anything?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ønsker at blive gravid, og da jeg er single har jeg aftalt at få et barn med en ven. Vi prøver i første omgang at inseminere derhjemme. 

Jeg ønsker naturligvis at jeg bliver hurtigt gravid, også grundet min alder, da jeg er 41 år og det nok er ved at være sidste udkald. Så jeg vil høre om nogen kender til noget der kan hjælpe med at blive gravid hurtigt? Vitaminer, klister, alternativ behandling... anything?

Jeg vil måske betale prisen, mener 2400 kr, for at få en vandscanning på en privat klinik. 

Jeg prøvede babyklister, akupunktur osv. med min datter, men da jeg fik vandscanningen kom hun i samme cyklus. Hvis du har arvæv eller lignende der kan blokere i æggelederne, så kan sæden ikke komme op����‍♀️ måske alt også er fint, men det ville i hvert fald give de mest optimale forhold for at have gennemgang og fri passage. Krydser fingre

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym

Hvis der var en nem og hurtig løsning på graviditet havde der ikk været så mange hvor det tager årevis at blive gravid gennem fertalitetsbehandlinger osv.

æl teste og regelmæssig insemination. 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Der findes rigtig mange tips, tricks, behandlinger og gode råd for en hurtig graviditet. Google en hurtig gang og du vil finde et gigantisk marked som er villig til at bilde desperate kvinder hvad som helst ind i jagten på ønskebarnet. Gør din psyke og din bankkonto den tjeneste at nøjes med det som virker - sæd i forbindelse med tidspunktet for ægløsning. Smut en tur på klinik hvis I ikke vil bøvle med det selv, det er relativt nemt og øger chancen for at I rammer det beste tidspunkt.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Jeg vil måske betale prisen, mener 2400 kr, for at få en vandscanning på en privat klinik. 

Jeg prøvede babyklister, akupunktur osv. med min datter, men da jeg fik vandscanningen kom hun i samme cyklus. Hvis du har arvæv eller lignende der kan blokere i æggelederne, så kan sæden ikke komme op����‍♀️ måske alt også er fint, men det ville i hvert fald give de mest optimale forhold for at have gennemgang og fri passage. Krydser fingre

Jeg vil blot forsigtigt påpege det fuldkommen skøre i, at skulle begynde at gennemgå dyre og invasive behandlinger, for at modvirke et problem som endnu ikke findes? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.