Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej ! Har nu været igennem 7 behandling - fertilitetsbehandling. Men er ikke blevet gravid. Nogen med erfaring - efter mange behandlinger og det er lykkes ?
Det er svært hvor langt tid man vil prøve ikke :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.
Jeg har ikke set været igennem nogen form for behandling, da vi "kun" prøver på 6. måned. Men prøv at læse det indlæg jeg har skrevet på denne side, det er i hvert fald en positiv historie
https://www.baby.dk/debat/29989pi3/barnloeshedsbehandling/30--gang-er-ikke-lykkens-gang.aspx
hej du
godt du kom herind prøv at skrive under barnløshedsgruppen, der er rigtig mange herinde der er endt med barn/børn efter mange behandlinger og mange år, så det ER muligt!
håber der er nogen af dem der svarer
jeg sender lige denne her til vejrs igen, hallo damer det er lykkedes for, kan I så svare!
bokseren skriver: Hej ! Har nu været igennem 7 behandling - fertilitetsbehandling. Men er ikke blevet gravid. Nogen med erfaring - efter mange behandlinger og det er lykkes ? Det er svært hvor langt tid man vil prøve ikke :-)
Jeg har ikke så mange erfaringer ... men vil gerne ønske rigtig held og lykke. Prøv at bevare optimismen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128