Flirt ser ikke sit eget barn hvad tænker du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
8 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg snakker med en mand der ikke ser og aldrig har haft noget med sit eget barn at gøre. jeg har det meget mærkeligt over det. 
jeg har selv 4 børn på næsten fuld tid.

hvordan ville du have det med at ende med en mand med den historie?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2021

Kontrast

Jeg ville helt ærligt tænke negativt om det. Jeg har en søn på 11, som jeg kun ser hver tredje weekend. Jeg synes det er hårdt at være forælder, men for mig at se, er det uacceptabelt ikke at figurere i sit barns liv. Medmindre selvfølgelig, at barnets anden forælder på en eller anden måde er lykkedes med at afskære kontakten. Jeg ville ikke have lyst til at indlede Noget fast ellers. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg snakker med en mand der ikke ser og aldrig har haft noget med sit eget barn at gøre. jeg har det meget mærkeligt over det. 

Det kommer helt an på hvad baggrunden for olle at se sit barn er der ville afgører hvad jeg tænker. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det kommer helt an på baggrunden for at han ikke ser barnet

Anmeld Citér

8. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Kommer an på hvorfor. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville tænke at han ikke var noget for mig.

For det lyder i mine øre som en ustabil, egoistisk og uinteresseret i andre mennesker type (og så endda sit eget barn). (Hvis det er eget valg selvfølgelig)

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Kontrast

Er det selvvalgt eller ej, for det har egentlig stor betydning for mit svar?

Anmeld Citér

9. oktober 2021

Anonym

Det kommer helt an på grunden hertil.....

Min datters far ser hende ikke, og har ikke set hende siden hun var spæd, hvor han så hende et par gange.

Der er en helt særlig grund hertil - og jeg har KÆMPE respekt for at han har tænkt på vores piges ve og vel, og ikke hans behov.

Min datter er helt klar over han er hendes bialogiske far, og kender grund til at de ikke ser hiananden - hun ved at hun IKKE er valgt fra - men at hun er sat i første række.

Er grunden evt at han ikke må se sit barn mm - ja så er det no go her 

Men det kan jo blive meget svært at finde ud af hvad der gør han ikke ser sit barn - for han kan jo faktisk bare sige det skyldes en ting og så det er noget helt andet.

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Kontrast

Det kommer helt an på grunden hertil.....

Min datters far ser hende ikke, og har ikke set hende siden hun var spæd, hvor han så hende et par gange.

Der er en helt særlig grund hertil - og jeg har KÆMPE respekt for at han har tænkt på vores piges ve og vel, og ikke hans behov.

Min datter er helt klar over han er hendes bialogiske far, og kender grund til at de ikke ser hiananden - hun ved at hun IKKE er valgt fra - men at hun er sat i første række.

Er grunden evt at han ikke må se sit barn mm - ja så er det no go her 

Men det kan jo blive meget svært at finde ud af hvad der gør han ikke ser sit barn - for han kan jo faktisk bare sige det skyldes en ting og så det er noget helt andet.

Men når vi hverken kender din eller ts' specifikke grund er det jo svært for os (fremmede på nettet) at udtale os om, hvorvidt vi synes, at det er okay. Så bliver det sådan nogle "generelle " tanker, som ikke nødvendigvis kan bruges til noget, og så er det lidt svært at se meningen med tråden. Ligesom i tråden, hvor der var én, som bare skrev, at faren til børnene ikke var interesseret. Så kommer vi med alternative idéer til, hvordan han alligevel kan se dem, men uden at vide, om vores idéer kan bruges eller om de er helt hen i vejret, fordi der ikke kom mere om, hvorfor eller hvor længe manden ikke havde været interesseret. Det er selvfølgelig ikke rettet mod dig, men jeg bliver lidt overrasket over, hvad formålet med at spørge til råd er, når man ikke beskriver sin situation fyldestgørende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.