Nervøs og frustreret….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
8 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2021

Anonym trådstarter

Godaften 

Jeg skriver denne tråd, fordi jeg har brug for noget opmuntring, håb eller anden form for “hjælp”.. 

Første billede: ÆL test midt i cyklus

Andet billede: ÆL test i weekenden

Jeg er derfor gået ud fra ÆL i weekenden, men er nu bekymret over at den ligger så sent  I dag er jeg på cyklusdag 32 og er 2+5 og har de sidste to dage haft murren og trækken i underlivet+lysken. 

Er der nogle opmuntrende historier, med en cyklus lignende min?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener

For jeg ser jo ingen positive test? 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener

For jeg ser jo ingen positive test? 

Nej jeg testede ikke efter den sidste, da det ikke var muligt for mig mere dén dag og dagen efter - så jeg fandt den aldrig - derfor “går ud fra”

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Altea

Men når du mangler cyklusdag 20,21 og 22 kan du ikke rigtig gætte på noget..

Dér kan den jo godt have være positiv, og så er du jo tæt på forventet mens? Det er normalt med større udsving, og at lh stiger igen frem mod mens..

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Altea

Når jeg ser på dem, tænker jeg faktisk at cyklusdag 15/16 ville være realistisk - men du har testet tidligt om morgenen, hvilket ikke duer med lh test. Lh stiger først når kroppen har været oppe og igang, og nogle tester kun positivt i få timer.
De dage man tænker det er tæt på, tester du formiddag og eftermiddag/ aften.. 

Men dét ville så betyde forventet mensdag nu, og altså omkring 4+0

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Har du testet dag 27, 28 29? Fordi det ligner jo at den er ved at blive mere tydelig de dage. 
ellers prøv med en graviditetstest. En ægløsningstest kan nemlig godt slå ud på en graviditet også. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jopige skriver:

Har du testet dag 27, 28 29? Fordi det ligner jo at den er ved at blive mere tydelig de dage. 
ellers prøv med en graviditetstest. En ægløsningstest kan nemlig godt slå ud på en graviditet også. 

Fik kun testet på dag 27, da jeg var væk resten af weekenden. 
Har testet graviditet, men kun fået meget svag skygge og negativ test

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Anonym skriver:

Fik kun testet på dag 27, da jeg var væk resten af weekenden. 
Har testet graviditet, men kun fået meget svag skygge og negativ test

Med ÆL test skal man gerne vente til efter 10:00 da kroppen først skal damme LH, og så gerne teste to gange dagligt, da man ellers kan misse ÆL.
Man skal fortsætte indtil man har en positiv ÆL test og så kommer ægløsningen 24-36 timer efter.
Jeg ville teste for graviditet om nogle dage, og ellers næste cyklus teste for ÆL på den måde jeg har forklaret. 
Pøj pøj!

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Charl90

Prøv igen næste cyklus. Test samme tid cirka hver dag og efter kl 10. Jeg testede kl 11.

Inden min søn have jeg uregelmæssig menstration og cyklus på 35-65 dage. Jeg prøvede ikke at teste da det virkede uoverskueligt. Det lykkedes da efter 14 måneder med hyppig sex

Når du har testet og tracket nogle cyklusser vil du nok kunne gennemskue den, hvis den er nogenlunde regelmæssig. Kan anbefale app'en Flo.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.