Se ham lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er også nysgerrig på om det er dig, med tråden om koreanske mænd.

I grunden er det jo fuldstændig ligegyldigt hvad andre synes om udseendet og eller etniciteten, det handler om hvad du synes og hvis du synes han er den lækreste du har set, så er det jo bare super.

Personligt synes jeg min kæreste er den lækreste (og heldigvis da), men jeg er måske også den eneste som gør og det har jeg det udmærket med.

Hilsen en som synes alt fra Taye Diggs, Dar Salem til George Clooney er hot (læs: vi tiltrækkes af forskelligt og på forskellige tidspunkter i vores liv og det er det som gør livet så smukt).

Virkelig godt skrevet, er meget enig med dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2021

My1234

Jeg synes det er forkert at lægge billeder ud af en fyr for at høre, hvad andre synes om ham. 

Hvordan ville du selv have det, hvis det var et billede af dig, som andre skulle forholde sig til? 

Der er ikke så mærkeligt, at børn og unge har svært ved grænser på internettet.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg synes det er forkert at lægge billeder ud af en fyr for at høre, hvad andre synes om ham. 

Hvordan ville du selv have det, hvis det var et billede af dig, som andre skulle forholde sig til? 

Der er ikke så mærkeligt, at børn og unge har svært ved grænser på internettet.

Jeg har også skrevet at Admin kan slette det hvis det ikke er tilladt.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Du virker påfaldende optaget af dette tema, både i denne og tidligere tråd. Ud over at det er ret bemærkelsesværdigt, grænsende til fetish-agtigt eller diskriminerende, at lave så stærke opdelinger af mennesker i racer og kategorier, så ville jeg være meget ked af hvis andre mænd lagde billeder af mig på nettet til kollektiv bedømmelse. Du bør slette dit opslag. 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sletter  billederne.

Det er strafbart at dele andres billeder uden du har fået lov- også selv om de ligger fuldt tilgængelige. 

Læs  evt lidt op på persondataloven. 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Anonym trådstarter

Moderator skriver:

Jeg sletter  billederne.

Det er strafbart at dele andres billeder uden du har fået lov- også selv om de ligger fuldt tilgængelige. 

Læs  evt lidt op på persondataloven. 

Slet gerne hele indlægget tak. Jeg vidste ikke det var strafbart, og det var bestemt ikke i nogen ond mening. 
Beklager virkelig

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Anonym trådstarter

Slet venligst dette opslag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.