Personalegoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Skal snakke om personalegoder på arbejde og komme med forslag til nye. 

er der nogen der har lyst til at fortælle hvilke personale goder I har på Jeres arbejde ? 
blot til inspiration

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2021

Anonym

er der nogen der har lyst til at fortælle hvilke personale goder I har på Jeres arbejde ? 
blot til inspiration

Jeg fik forhandlet mig til 2,5 uges ekstra fri om året. Det er lækkert

Anmeld Citér

5. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er det for hele ens arbejde eller for den enkelte?

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Husk at det skal være noget man får brugt og bliver glad for. Eller er mere løn at foretrække

• Gratis frugt
  • Internet (300 kr/måned)
  • Mobil (max 5000 kr)
  • Mobilabonnement 
  • Avis
  • Sundhedsforsikring
  • Ekstra barns sygedag
  • Betalt fridag ved dødsfald i nærmeste familie
  • Ekstra uger med løn under barsel

Og så har vi mulighed for at gå op (max 45 timer) eller ned (min 30 time) i normeret tid. Hvilket var et medarbejderønske, da folk er forskellige stedet i livet.

Held og lykke med forhandlingen

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Lje

Anonym skriver:

blot til inspiration

Optimom har nævnt rigtig meget godt. Enkelte tilføjelser: 

Indførsel af Frit Valgskonto hvis ikke I har det. Hvis I har det: højere procentsats til Frit Valgskontoen. En klar fordel ved det er, at man kan vælge mellem højere lønudbetaling, købe frihed (ferie) eller sætte mere ind på pensionsopsparingen - alt efter hvor man er i livet.

Eller en højere sats til den særlige feriegodtgørelse. 

Det kommer lidt an på omfanget af personalegoderne. Jeg kan ikke helt gennemskue, om det er oplæg til næste overenskomstforhandling eller mere i segmentet "julegave". 

Vh.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym

Vi har haft massageordning, hvor firmaet betalte halvdelen. Det var en aftale med en bestemt behandler, som så kom ud en gang om ugen og hun var altid fuldt booket. Desværre er det ophørt, men det var rigtig lækkert

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Optimom har nævnt rigtig meget godt. Enkelte tilføjelser: 

Indførsel af Frit Valgskonto hvis ikke I har det. Hvis I har det: højere procentsats til Frit Valgskontoen. En klar fordel ved det er, at man kan vælge mellem højere lønudbetaling, købe frihed (ferie) eller sætte mere ind på pensionsopsparingen - alt efter hvor man er i livet.

Eller en højere sats til den særlige feriegodtgørelse. 

Det kommer lidt an på omfanget af personalegoderne. Jeg kan ikke helt gennemskue, om det er oplæg til næste overenskomstforhandling eller mere i segmentet "julegave". 

Vh.

Der findes ikke en overenskomst for mit fag. Så det er almindelig forhandling af løn og vilkår.
Har bonusordning på mit job, som jeg får udbetalt sammen med lønnen også kan man jo selv bestemme om det skal gå til forbrug eller man vil sætte det ind på sin pensionsopsparing. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.