Skole foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Jeg har været en stor idiot at komme til at smide min datter’s O.klasse billede ud i forbindelse med en oprydning. Både kun af hende men også af hendes klasse. Hun går nu i 4 klasse og hvert år ærgrer jeg mig gul og blå

Er der nogen der ved om dem der fotograferer nogensinde gemmer billederne så mange år efter?? 

Hvis ikke kan man så på en eller anden måde lave en kopi af klassebilledet ved at jeg låner billedet af en’ af hendes klassekammerat’s forældre?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Skriv til dem der har taget billederne dengang, de kan have det liggende. 

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Skovrup skriver:

Skriv til dem der har taget billederne dengang, de kan have det liggende. 

Tja…. Det er da et forsøg værd

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Frizzy

Du skal bestemt ikke regne med af de har det liggende. Jeg tror det er mindre en nogle uger efter at man har bestilt.

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Hej!

Jeg har været en stor idiot at komme til at smide min datter’s O.klasse billede ud i forbindelse med en oprydning. Både kun af hende men også af hendes klasse. Hun går nu i 4 klasse og hvert år ærgrer jeg mig gul og blå

Er der nogen der ved om dem der fotograferer nogensinde gemmer billederne så mange år efter?? 

Hvis ikke kan man så på en eller anden måde lave en kopi af klassebilledet ved at jeg låner billedet af en’ af hendes klassekammerat’s forældre?? 

Skriv til firmaet der har taget dem. Der er stor chance for de stadig har dem da det har noget med ophavsret at gøre. Så gemmes de i x antal år ifølge min fotograf. 

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg kan Google mit 0. Klasse billedet, da det ligger i et lokal arkiv på nettet

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Øv øv ���� Jeg har lige ringet til dem der tog billeder af min datter dengang, og de har desværre ikke gemt billederne tilbage helt fra 2017…. ærgerligt, men ikke noget at gøre ved desværre… 

Ved I om skolerne måske gemmer skolefotoerne?? 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Øv øv ���� Jeg har lige ringet til dem der tog billeder af min datter dengang, og de har desværre ikke gemt billederne tilbage helt fra 2017…. ærgerligt, men ikke noget at gøre ved desværre… 

Ved I om skolerne måske gemmer skolefotoerne?? 

Jeg kan ikk forestille mig at skolerne gemmer dem. Men jeg ville nok låne et klasse billede af en af hendes veninder og hvis hun så har haft byttet eller noget med de der små nogen. Så gå ned i en photobiks og spørg om de kan kopierer det

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
AnoMor skriver:

Jeg kan ikk forestille mig at skolerne gemmer dem. Men jeg ville nok låne et klasse billede af en af hendes veninder og hvis hun så har haft byttet eller noget med de der små nogen. Så gå ned i en photobiks og spørg om de kan kopierer det

Ja ok, det må jeg prøve  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.