Er mine chancer for graviditet mindre? Søger råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg lider af smerter under samleje, hvorfor min mand ikke kan trænge HELT ind, for det meste er det kun hovedet og måske et pr cm mere end det. Har søgt hjælp og prøver nu at overvinde det og det er blevet en smule bedre. Vi er i 3. måned. Vi har været sammen “alle dage” op til min ægløsning og brugt Conceive +. Han kan godt komme i mig, så det er ikke sådan at det kommer rendende ud igen med det samme og jeg venter liggende 20-30 min efter samleje (måske det kunne gavne).

spørgsmålet er, tror I/ved I om det har en betydning hvor langt penis kommer op? Han kommer jo ind, men ikke helt op..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2021

Anonym

Det kommer vel helt an på, hvor godt “sprøjt,” der er på. Jeg forestiller mig, at det har en betydning, så chancen er lidt forringet. Til gengæld tror jeg altså slet ikke, at betydningen er ret stor. Tre måneders prøven er ingenting, så mon ikke, at det nok skal lykkes for jer også. De fleste par forsøger i et år, før der er gevinst.

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym

Har du set din mand komme udenfor dig? Der er god fart på, og de fiser ret langt, så jeg tror bestemt ikke, det er et problem.

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du set din mand komme udenfor dig? Der er god fart på, og de fiser ret langt, så jeg tror bestemt ikke, det er et problem.

Nej det har jeg ikke. Altså ikke mens jeg ligger og vi tjekker for at være helt sikre men det er indeni. Det er først når jeg rejser mig eller skal tisse at der kommer noget ud

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg lider af smerter under samleje, hvorfor min mand ikke kan trænge HELT ind, for det meste er det kun hovedet og måske et pr cm mere end det. Har søgt hjælp og prøver nu at overvinde det og det er blevet en smule bedre. Vi er i 3. måned. Vi har været sammen “alle dage” op til min ægløsning og brugt Conceive +. Han kan godt komme i mig, så det er ikke sådan at det kommer rendende ud igen med det samme og jeg venter liggende 20-30 min efter samleje (måske det kunne gavne).

spørgsmålet er, tror I/ved I om det har en betydning hvor langt penis kommer op? Han kommer jo ind, men ikke helt op..

Altså mænd med meget små penisser kan jo også få børn. 

Jeg har været sammen med en mand der havde en såkaldt mikropenis, og han havde immervæk 3 børn alligevel. 

Derudover er der meget høj fart på sædcellerne når en mand for udløsning, så selvom din kæreste ikke trænger helt ind så burde sædcellerne sagtens kunne finde op til æggelederen. 

Nej jeg tror umiddelbart ikke at det har kæmpe betydning for jeres chancer for at blive gravide.

Anmeld Citér

4. oktober 2021

B&J

Det er godt nok nåede helt andet men har du søgt hjælp så det muligvis kunne hjælpe på du ikke får så ondt når i er sammen ? 

og blive gravid tror jeg er lige så stor chance som med så mange andre fordi der er jo også forskeld på hvor stor en penis folk har. Og du behøver ikke ligge bagefter for det der skal nå målet gør det uden du ligger 

håber snart heldet er med jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.