Jeg synes, vi efterhånden har haft så mange alvorsnakke og de første gange synes jeg, at vi fandt løsninger og faktisk fik det bedre bagefter.
Men sidste gang var det som om, jeg havde opgivet - vi havde prøvet alle løsninger og det virkede jo ikke.
Jeg føler mig generelt opgivende og derfor skændes vi heller ikke så meget mere. Vi har skændtes og ikke mindst hakket rigtig meget på hinanden. Mest mig på ham. Jeg hakker meget på ham, fordi han irriterer mig rigtig meget.
Og selvom vi har haft mange snakke og jeg har det så dårligt, så er det som om, han slet ikke mærker det. Han tror, alt er godt, selvom jeg samtidig går og overvejer at gå og slet ikke føler mig til stede. Han har det bare helt anderledes med mig, elsker mig højt og siger, at han ikke kan leve uden mig. Jeg har ikke følt, jeg elskede ham længe, men jeg ved heller ikke, hvordan det skal føles at elske nogen. (Kun mine børn, men det er noget helt andet)
Jeg har svært ved IGEN at fortælle ham det... at vores forhold er så dårligt, at jeg ikke kan være i det. For på en måde har jeg lyst til at droppe det. Opgive. Slippe for ham! Men på den anden side ville jeg mere ønske, at vi kunne tage en god snak og få det bedre - men det er som om, vi er over det punkt. Som om vi har prøvet alle løsningerne...
Anmeld
Citér