Hej!
Da Stella kom ud, gik der et par dage før hun gad og spise. Sygeplejerskerne og lægerne sagde at hun havde fostervand i maven og af den grund havde kvalme og så er der jo ingen som har lyst til at spise, vel?
Jeg skrev fra nogle dage siden og bad om hjælp fordi min datter havde mavesmerter/kneb. Hun kunne ikke komme af med sin afføring. Nu er der så kommet rigtig godt gang i maven, jeg ammer mere og hun får kun MME (babymælk færdigblandet) ved 23.30 tiden, som manden giver hende, fordi jeg der sover, så jeg kan være "frisk" til at give hende igen ved 4 tiden
Mit problem er nu, at jeg tror hun igen har kvalme...? Hun smasker og rækker tunge. Hun skriger og vrider sig, spiser lidt ved brystet, og vrider sig lidt igen, spiser lidt mere og gylper det så op...
Nu endelig her kl. 19.45 fik jeg hende til og sove ved at "lulle" hende og synge for hende. Ellers havde hun ikke sovet siden kl. 15.00 til kl. 16.30.
Hvad er der galt med hende? Blir´ hun ved at græde og skrige og ikke rigtig vil spise, så ringer vi til lægen imorgen.
Der var vi ellers idag - hun har nemlig intet fejlet hele dagen, før hun vågnede der ved 16.30 tiden. Hun vejer nu 4.600 gram og er 54 cm. lang (5 uger gammel) Og er simpelthen så fin, sagde han.
Men hvad gør jeg? Har snart ikke mere hår tilbage eller flere tårer. prøver at bevare roen, men jeg/vi kan simpelthen ikke trøste hende, når det er værst med hende. Inden hun faldt i søvn, havde hun fået et bad for at berolige hende lidt. Før det havde hun grædt og skreget i næsten 20 min.! Det syns jeg er for længe, men heldigvis faldt hun til ro i det lune vand og hun faldt i søvn efter det...
Hjælp!
Diana
Anmeld