Skal på date men er bange for han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
12 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg har et kæmpe dilemma for mig selv. 
jeg er endelig begyndt at date. Og jeg skal på date om en uge. 
Men jeg er så frygtelig nervøs pga jeg har jordens grimmeste næse.

jeg er så bange for at blive valgt fra pga min næse. 
Min næse tip er grim ucharmerende og sidder jo desværre lige midt i mit ansigt. Jeg kan bare ikke lide det. 
Dette er en af grundene til jeg aldrig mødes med nogle. 
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Da jeg ikke kan gemme den væk.

på mine billeder som han har set kan man ikke se hvordan mine næse i virkeligheden er  og jeg kommer bare aldrig til at sætte et billede ind hvor man ser min næste rigtig med god lys  

det var sådan en kæmpe befrielse den gang man SKULLE have mundbind på, da jeg så kunne gemme den væk.

er der nogle der har det lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2021

Anonym

Din stakkel.

Først og fremmest er en fyr jo ikke din energi værd, hvis din næse er en dealbreaker for ham. For det andet synes jeg, at du burde overveje at tale med en psykolog for at højne dit selvværd. 

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Kir

Puh, det er hårdt når man har noget man er virkelig usikker omkring. Min erfaring er, at andre folk for det meste ikke lægger mærke til det på samme måde - og hvis de gør, så er det måske de første 5-10 min. Jeg synes selv at personlighed og udstråling overstråler "mindre pæne" træk.

Jeg synes også det lyder lidt ekstremt at du har så store komplekser at du har været glad for at gå med maske og at du ikke går på dates. Jeg ville nok også overveje en psykolog, det lyder utrolig hæmmende. 

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Det lyder til at din næse hæmmende dig mange og det er skam for er han den rigtig for dig vil det ikke betyde noget for ham hvordan de næse ser ud eller  for den gang skyld hvordan du ellers ser ud så vil han går op i hvordan du ellers er som person så som andre skrive en psykolog vil værre en god ide så du kan får de bedring med dig selv

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Hvis din næse hæmmer dig så meget, som det lyder som, så ville jeg overveje om det vil gøre dit liv bedre at lave den om. Kender en der har fået opereret næsen mindre. Den var stor og meget dominerende i hendes ansigt og det er blevet så flot at få den lavet mindre.

Selvfølgelig skal man elske sig selv osv. Men jeg kan godt forstå hvis en ting som en næse kan blive en ting der forringer dit liv

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Jeg havde en meget stor og kroget næse. Jeg har altid været så flov over den og den hæmmede mig meget. Jeg var ikke nær så social som jeg ville være. Kun på grund af min næse. Så jeg valgte at få den lavet da jeg var ca. 19-20 år. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv! 
jeg har altid været ked af min næse, så da jeg endelig havde sparet nok op, så bestilte jeg tid med det samme! Har aldrig fortrudt det. 

Hvis du har det på samme måde, så synes jeg faktisk du skal kigge lidt ind i, om det kan gavne dig at få den lavet. 

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

En næse betyder ingenting, når folk møder en, ser de jo det samlede billede

jeg kan godt lide at folk er forskellige og at man ikke ændre på de ting der gør en unik  desuden så har du sikkert arvet din næse fra en person du godt kan lide, din mor eller far. Jeg har min næse fra min morfar (bare i mindre størrelse) og det gør mig glad at tænke på

hvis du stadigt er trist, så prøv at Google billeder af sangeren Christopher og se hans næse, den er virkelig speciel og alligevel synes millioner af mennesker at han er flot

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde en meget stor og kroget næse. Jeg har altid været så flov over den og den hæmmede mig meget. Jeg var ikke nær så social som jeg ville være. Kun på grund af min næse. Så jeg valgte at få den lavet da jeg var ca. 19-20 år. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv! 
jeg har altid været ked af min næse, så da jeg endelig havde sparet nok op, så bestilte jeg tid med det samme! Har aldrig fortrudt det. 

Hvis du har det på samme måde, så synes jeg faktisk du skal kigge lidt ind i, om det kan gavne dig at få den lavet. 

Jeg læser alle svar og er så glad for alle der giver sig tid til at skrive. 
jeg har også tænkt på at få opereret den “om” men jeg ved bare ikke hvor det er godt at få gjort.

hvor fik du gjort ddt henne?

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Frizzy

Nu svarer jeg bundærligt - det er da ikke alle næser der er lige pæne. Men jeg må ærligt sige at jeg i mine 45 år faktisk aldrig er stødt på nogen hvor jeg har tænkt “sikke en grim/ smuk næse”. Det er ikke noget jeg har tænkt så meget over. På samme måde som jeg tror at der er rigtig mange der får opereret bryster uden at jeg tænker “ det trængte du godt nok også til” ��. 
Det er synd, hvis det fylder så meget hos dig. Tænker du selv så meget over hvordan andres næser/ tænder/ røve er ..?

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

Nu svarer jeg bundærligt - det er da ikke alle næser der er lige pæne. Men jeg må ærligt sige at jeg i mine 45 år faktisk aldrig er stødt på nogen hvor jeg har tænkt “sikke en grim/ smuk næse”. Det er ikke noget jeg har tænkt så meget over. På samme måde som jeg tror at der er rigtig mange der får opereret bryster uden at jeg tænker “ det trængte du godt nok også til” ��. 
Det er synd, hvis det fylder så meget hos dig. Tænker du selv så meget over hvordan andres næser/ tænder/ røve er ..?

Det er sjovt du nævner det, for jeg tænker aldrig sådan om andre. Jeg er altid misundelig og min er virkelig grim,

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.