Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2021

Anonym trådstarter

Hjælp, har i 2 dage nu taget en test hver morgen og jeg syntes de ser positive ud.

nu her på 3 dagen (Skulle have haft min menstruation for 2 dage siden) begynder jeg at bløde lidt, er det normalt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2021

Enmere20

De er fint positive, tillykke

der er mange der bløder især lige omkring menstruation uden det har nogen betydning, men er du i tvivl/utryg så prøv at høre din læge om de vil måle om hcg stiger som det skal

Anmeld Citér

29. september 2021

Anonym trådstarter

Enmere20 skriver:

De er fint positive, tillykke

der er mange der bløder især lige omkring menstruation uden det har nogen betydning, men er du i tvivl/utryg så prøv at høre din læge om de vil måle om hcg stiger som det skal

Mange tak! Jeg tog en test her til morgen igen, den var stadigvæk positiv men blødning er blevet kraftigere, så jeg har skrevet til min læge og bedt om blodprøve  Nu må vi se hvad de siger

Anmeld Citér

29. september 2021

Baby3irækken

Den ser positiv ud, men jeg oplevede det samme da jeg desværre aborterede tilbage i 19. Meget svage test og så begyndte jeg at småbløde i uge 6 som blev kraftigere og kraftigere og så var slaget ligesom slået. Det behøver det bestemt ikke betyde for dig, men for mig var sådanne test og småblødning starten på en abort :/ 

Anmeld Citér

29. september 2021

Mabo95

Det kunne godt lyde lidt som en bio:/

Anmeld Citér

29. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

De er jo positive, men da de ikke rigtigt bliver tydeligere og du samtidig bløder, tænker jeg at du desværre har fanget en bio  

Anmeld Citér

29. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg ville nok indstille mig på en bio, grundet manglende udvikling i dine test samt blødning :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.