Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
1 synes godt om
27. september 2021

Jopige

Jeg er lidt forvirret. Jeg havde en positiv ÆL test i går som min app sagde var peak. Den siger så, at jeg skal fortsætte med at teste for at sikre at niveauet falder igen. Jeg testede så igen nu, og jeg synes at testen jeg lige har taget også er positiv? Så nu er jeg helt i tvivl om, hvornår min ægløsning egentlig falder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Jopige skriver:

Jeg er lidt forvirret. Jeg havde en positiv ÆL test i går som min app sagde var peak. Den siger så, at jeg skal fortsætte med at teste for at sikre at niveauet falder igen. Jeg testede så igen nu, og jeg synes at testen jeg lige har taget også er positiv? Så nu er jeg helt i tvivl om, hvornår min ægløsning egentlig falder.

Man skal gå efter den første positive. Nogen kan teste positiv i længere tid, andre kun få timer

Anmeld Citér

28. september 2021

Jopige

Endnu en positiv ægløsningstest? Er det ikke lidt underligt at kunne teste positivt i 3 dage? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Jopige skriver:

Endnu en positiv ægløsningstest? Er det ikke lidt underligt at kunne teste positivt i 3 dage? 

Nej det skulle være helt normalt. Det er den første positive test du skal gå ud fra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.