Jeg har været sammen med min kæreste i knap 5 år. Vi har en datter på 3, og så er jeg gravid i uge 16 med vores nr 2.
Jeg har aldrig haft et stort behov for sex, tværtimod faktisk. Tror godt jeg kunne leve uden det, for at være ærlig. Min kæreste her derimod et meget større behov, men til trods for dette har vi fundet et nogenlunde leje for det.
Vi har dog kun haft sex to gange siden jeg blev gravid, og jeg ved at det går min kæreste på. Jeg har selv absolut ingen lyst eller overskud til det. Jeg er konstant utilpas i min krop, og bare det at han eks nusser mig på låret og gør seksuelle tilnærmelser, kan gøre at min krop spænder helt op.
Den dårlige samvittighed er ved at æde mig op indvendig, og jeg overvejer hele tiden bare at gøre det, selvom jeg ikke har lyst overhovedet. Det sker jævnligt at vi har sex, selvom jeg ikke har lyst, for jeg gør det 7/10 gange for hans skyld.
Er der nogen som helst der sidder med samme dilemma? Eller har gjort, og har fundet en løsning på det? Eller hvad skal jeg gøre. Jeg vil heller ikke gøre min kæreste ked af det, ved at sige at jeg nærmest aldrig har lyst til sex med ham. Ikke at jeg har lyst til sex med andre!
Anmeld
Citér