Hvad koster medicin ved insemination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2021

Anonym trådstarter

Vi skal snart igang med vores første inseminationsforsøg  og vi er egentlig ret nysgerrige på hvad budgettet ca. ligger på i forhold til medicinudgifter.  
Har I nogle bud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2021

Konjac

Profilbillede for Konjac

Maks 4270 kr på et år ��

Anmeld Citér

25. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det er svært at svare på, da det jo er forskelligt hvilken medicin man skal have. Jeg prøvede i starten hvor det kun var ustimuleret, så jeg skulle kun bruge en ægløsningssprøjte. Jeg husker ikke prisen, men måske 3-400 kr. Hvis man skal have hormonstimulering, kan det både være med piller og med sprøjter. Sprøjterne, fx gonal-f er meget dyre, alt efter hvor mange doser der er i. De store kan koste flere tusind kroner. Men der er jo et tilskudssystem der gør, at jo mere du har købt for indenfor et år, jo mere tilskud/rabat får du. De første 1200 (mener jeg, deromkring) skal du betale 100% selv. Derefter får du 50% tilskud op til en vis grænse, derefter 75% og til sidst 100% tilskud. Så som der står ovenover, kan du max betale omkring 4000 på et år, da du her får 100% i tilskud. Så du skal regne med at første gang kan blive ret dyr, men efterhånden betaler du mindre og mindre selv, selvfølgelig afhængig af hvor lang tid du skal være i behandlingsverdnen

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym

Jeg vil også sige at det afhænger hvad du skal have. 

Jeg fik hormoner, plus sprøjter som sorterede dårlige æg fra og ægløsningssprøjten og det kostede lige knap 1000kr den første måned og efter en del måneder blev det billigere og billigere..

Til sidst gav jeg kun knap 70kr for ægløsningssprøjten, (og den kostede knap 400kr første gang).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.