Tiden efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2021

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Vi prøver at få nr 3 herhjemme.

De første to skønne børn kom i hhv anden og tredje cyklus med ukomplicerede graviditeter. I foråret blev jeg gravid i fjerde forsøg. Desværre mistede jeg i uge 10. 
Hele systemet kom hurtigt i gang igen, og nu er jeg så på anden cyklus uden held.

Øv jeg synes at det er hårdt. Jeg føler at jeg har brugt hele sommeren på at “ruge” på noget der ikke blev til noget. Jeg føler mig slået tilbage til start og mere til!

Der er intet jeg hellere vil end at blive gravid igen. Jeg ved godt at vi er heldige at have to skønne børn og at undfange relativt hurtigt. Alligevel er det nærmest umuligt at tænke på andet end en baby.

Både den baby jeg håber at vi får til sommer eller snarest derefter. Og den baby jeg burde have haft i maven endnu.

Jeg vil ikke så meget andet med dette opslag end at brokke en smule og måske høre fra nogen, der kan genkende mine tanker/følelser.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Tredjebarn skriver:

Vi prøver at få nr 3 herhjemme.

De første to skønne børn kom i hhv anden og tredje cyklus med ukomplicerede graviditeter. I foråret blev jeg gravid i fjerde forsøg. Desværre mistede jeg i uge 10. 
Hele systemet kom hurtigt i gang igen, og nu er jeg så på anden cyklus uden held.

Øv jeg synes at det er hårdt. Jeg føler at jeg har brugt hele sommeren på at “ruge” på noget der ikke blev til noget. Jeg føler mig slået tilbage til start og mere til!

Der er intet jeg hellere vil end at blive gravid igen. Jeg ved godt at vi er heldige at have to skønne børn og at undfange relativt hurtigt. Alligevel er det nærmest umuligt at tænke på andet end en baby.

Både den baby jeg håber at vi får til sommer eller snarest derefter. Og den baby jeg burde have haft i maven endnu.

Jeg vil ikke så meget andet med dette opslag end at brokke en smule og måske høre fra nogen, der kan genkende mine tanker/følelser.

Du er ikke alene.. Jeg havde præcis de samme følelser dengang jeg mistede.. Og de følelser og tanker var der i lang tid (de er først lige blevet mindre her 4 år efter)

Anmeld Citér

24. september 2021

Anonym

Jeg kan sagtens forstå dine tanker. Vi er selv igang med nr. 3. Blev gravid i første forsøg for et år siden, men det endte desværre med en MA. Efterfølgende tog det min krop næsten 3 måneder at komme igang igen og er nu igang med 10. cyklus uden der er sket noget som helst 

Anmeld Citér

24. september 2021

Måskemor

Har det på samme måde. Har to børn, og var gravid i sommer med det endte med en MA. Her 6 uger senere er min cyklus stadig ikke i gang endnu.

Anmeld Citér

24. september 2021

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Tusind tak for jeres svar.

Selvom det ikke er sjovt at høre om jeres tab, er jeg glad for at jeg ikke er alene.

Jeg ønsker det bedste for jer, der ligesom os, venter

Anmeld Citér

24. september 2021

RB90

Jeg kan så godt forstå dig! Vi mistede 3 gange på et år.. Det føltes bare som verdens længste år nogensinde.. Sidder nu og er gravid i uge 37 �� Kan stadig være lidt bitter på en måde når jeg tænker på det, og alt ventetiden var bare et helvede. Nu glæder vi os bare snart til at få lillebror i armene. Har ingen gode råd, men er sikker på det vil lykkedes jer ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.