Kognitiv testning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg går på et forløb i psykiatrien. Kan se i min journal, at min læge har oprettet et notat hvor der står at jeg er blevet henvist til kognitiv testning. Det er ikke noget vi har snakket om, skulle ske. 

Har et møde i dag, hvor jeg har tænkt mig at spørge ind til denne henvisning. Men.
Jeg blev dog lidt urolig, da jeg så dette. Kan ikke helt regne ud, hvorfor at jeg er blevet henvist. 
Er der nogle andre der har prøvet det, eller måske har en ide om, hvorfor man bliver henvist. Som sagt har vi ikke drøftet dette før.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2021

Anonym

Er du kendt i psykiatrien eller du i gang med udredning? Hvis det er det sidste, tænker jeg den kognitive test er en del af det at udrede dig

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym trådstarter

Er du kendt i psykiatrien eller du i gang med udredning? Hvis det er det sidste, tænker jeg den kognitive test er en del af det at udrede dig

Jeg er blevet udredt

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym

Jeg er blevet udredt

Det er mærkeligt at de ikke har i informeret dig. Jeg håber du får svar i dag

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er mærkeligt at de ikke har i informeret dig. Jeg håber du får svar i dag

Ja. Tak Det håber jeg virkelig også!

Anmeld Citér

21. september 2021

Frizzy

Det hænger sammen med en udredning og generelt forløb i psykiatrien, at man bliver testet kognitivt. Det siger jo noget om ens kognitive ressourcer og hvor man måske skal have støtte. Så det er helt normalt.. men underligt du ikke er informeret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.