Har smidt p pillerne, er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2021

Mb1992

Jeg har for 1,5 mdr siden smidt mine p piller og nu har vi altså besluttet os for at forsøge, er så spændt 

MEN efter jeg er stoppet på p piller har der ingen menstruation været. Mit spørgsmål er så: Kan jeg blive gravid uden min mens er kommet endnu?? og har hørt der kan gå længe inden den kommer når man har været på p piller

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2021

Kir

Du havde vel blødning lige da du smed p-pillerne?

Jeg blev gravid med det samme jeg smed pillerne. Jeg havde den der blødning lige da jeg stoppede og så blev jeg gravid. 

Anmeld Citér

19. september 2021

Mb1992

Kir skriver:

Du havde vel blødning lige da du smed p-pillerne?

Jeg blev gravid med det samme jeg smed pillerne. Jeg havde den der blødning lige da jeg stoppede og så blev jeg gravid. 

Nej det havde jeg ikke, og er ikke gravid. 

Anmeld Citér

19. september 2021

Altea

Hos nogle kan der jo gå 1/2-1 år, før første mens viser sig. Men æl styrer mens, så du vil altid have æl omkring 14 dage før mens viser sig.

Men det kan ikke betale sig at teste for æl, når man ikke ved om den kommer på dag 40 eller dag 100.. Så regelmæssig sex, og så må du jo teste for graviditet en gang imellem. 

Anmeld Citér

19. september 2021

fehår

Da jeg stoppede med p-piller, gik der et halvt år, før jeg fik menstruation. Min læge sagde, det desværre var normalt. 

Anmeld Citér

19. september 2021

Kir

Mb1992 skriver:

Nej det havde jeg ikke, og er ikke gravid. 

Ej hvor mærkeligt... Håber ikke der går for lang tid før din cyklus bliver normal

Anmeld Citér

19. september 2021

Mb1992

Kir skriver:

Ej hvor mærkeligt... Håber ikke der går for lang tid før din cyklus bliver normal

Nej det håber jeg virkelig heller ikke

Anmeld Citér

20. september 2021

Mb1992

fehår skriver:

Da jeg stoppede med p-piller, gik der et halvt år, før jeg fik menstruation. Min læge sagde, det desværre var normalt. 

Fik du heller ikke den første blødning efter p pille stop? Som hvis du holdte en pause

Anmeld Citér

20. september 2021

Charl90

Da jeg smed p-piller var min cyklus 35-65 dage lange, hvilket gjorde det meget svært at vide om og hvornår jeg havde ægløsning.

Vi prøvede næsten dagligt, men det gik 11 måneder gamle jeg var gravid. Endte i spontan abort og 14 måneder før jeg var blivende gravid.

Pøj pøj Jeg håber det går hurtigere for dig, men det er en stor omvæltning for kroppen at droppe hormonpiller... Jeg havde også mange symptomer løbende som fx uren hud, hyppig tissetrang, oppustethed, ændret appetit.....

Efter min graviditet og amning var cyklus normal igen

Anmeld Citér

20. september 2021

fehår

Mb1992 skriver:

Fik du heller ikke den første blødning efter p pille stop? Som hvis du holdte en pause

Nu er det mange år siden, men jeg husker det som om, jeg ikke blødte i seks måneder. Men jeg stoppede også midt i en pakke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.