Udredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2021

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har tid hos egen læge ifht udredning. 
Vi har i forvejen 2 børn, som vi har fået helt naturligt, uden nogen hjælp, hhv i første forsøg og efter et halvt år. Denne gang er der bare ikke bid (endnu). 
Vi har været i gang i knapt halvandet år, og det seneste år har jeg testet med æl-test. Så jeg ved præcis hvornår jeg har haft ægløsning, og at vi har “ramt den”. 

Er der nogen der er blevet udredt for nyligt der vil dele processen? Ventetiden? Andet der kunne være rart at vide. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg har tid hos egen læge ifht udredning. 
Vi har i forvejen 2 børn, som vi har fået helt naturligt, uden nogen hjælp, hhv i første forsøg og efter et halvt år. Denne gang er der bare ikke bid (endnu). 
Vi har været i gang i knapt halvandet år, og det seneste år har jeg testet med æl-test. Så jeg ved præcis hvornår jeg har haft ægløsning, og at vi har “ramt den”. 

Er der nogen der er blevet udredt for nyligt der vil dele processen? Ventetiden? Andet der kunne være rart at vide. 

Udredningen syntes jeg ikke tog lang tid

men da i har 2 børn sammen skal i vel til privat ? Og der er ikke ventetid

Anmeld Citér

15. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Udredningen syntes jeg ikke tog lang tid

men da i har 2 børn sammen skal i vel til privat ? Og der er ikke ventetid

Jeg er i tvivl om hvordan det egentlig fungerer. Synes jeg kan læse mig til at man kan blive udredt i det offentlige. Men hvis det tager 7 år og en madpakke er der nok ikke noget fidus i det

Anmeld Citér

15. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er i tvivl om hvordan det egentlig fungerer. Synes jeg kan læse mig til at man kan blive udredt i det offentlige. Men hvis det tager 7 år og en madpakke er der nok ikke noget fidus i det

Min læge tog blodprøver på mig 

3 under en cyklus 

mig så scannede de mig på sygehus, manden afleverede sædprøver, tror det tog 3 måneder agtigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.