Jeg har tandlæge skræk så det basker.
dårlige barndomsminder min tandlæge borde 7 huller i mine tænder uden der var hul i dem og det gjorde så ondt at selv bedøvelsen ikke virkede lattergas. Og jeg bed ham i fingerne.
min nr 2 tandlæge fortale og forklarede alt men gjorde mig ikke mere rolig der fra desværre. Så mine tænder har jeg altid fået lavet uden bedøvelse ind til jeg fik min visdomstand oppe i højre side i overmunden den gjorde så ondt men jeg bed sammen i 3 mdr. så måtte jeg til tandlægen den gjorde så ondt.
tandlægen var så sød at forklarede mig selv. To et step af gangen snakkede med mig hele tiden mens mine tåre løb ned af mine kinder. Da han havde stikket mig sagde han kan du mærke det her blev virkelig overrasket over jeg ikke kunne mærke det og et vrik til den ene side og en til den anden så var den ude ja lydene når de skubber med den er ikke en god lyd men igen han fortalte det og det var virkelig skønt og følte mig til sidst tryk og rolig . Det viste sig min visdomstand var født meD 5 huller.
da min anden visdomstand kom ud har jeg skiftet tandlægen hun er også virkelig sød og fortæller alt og er virkelig tryk ved hende selv om jeg har koldsved osv inden jeg skal ind. Da hun skulle have den tand ud sad den bare mega godt fast så hun hev og sled i den men igen fortalte hun alt og var helt tryk. Og igen en visdomstand der er født med huller
Min første tand havde jeg ondt i et døgns tid det klarede Panodil
Den anden tand havde jeg meget ondt i, i 3 dage men den var heller ikke til at få ud. Jeg fik Panodil og ipren og hvis jeg oplevede være smerter måtte jeg endelig ringe.
efter 3 dage ringede hun til mig blev virkelig overrasket men hun ville høre hvordan jeg havde det. Jeg er så glad for min nye tandlæge
Anmeld
Citér