Lav lav lav amh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2021

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg er så ulykkelig... min kæreste og jeg er henvist til reagensglas behandling... (min kæreste har et arveligt gen som skal frasorteres) 

Iforbindelse med vores henvisning skulle jeg have taget en blodprøve (AMH tal) 

Jeg er 25 år, mit tal viste sig at ligge på 0,2 med pil ned

jeg er SÅ ulykkelig! og jeg håber virkelig at nogen har en kæmpe solskinshistorie! 

Jeg stoppede på p piller for 4 mdr siden, kan dette påvirke mit svar? 

jeg har ekstremt svær mangel på D-vitamin, syntes nogen også skriver at dette kan påvirke svare?? 

KAN DE HAVE MÅLT FORKERT ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2021

MJL88

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg er så ulykkelig... min kæreste og jeg er henvist til reagensglas behandling... (min kæreste har et arveligt gen som skal frasorteres) 

Iforbindelse med vores henvisning skulle jeg have taget en blodprøve (AMH tal) 

Jeg er 25 år, mit tal viste sig at ligge på 0,2 med pil ned

jeg er SÅ ulykkelig! og jeg håber virkelig at nogen har en kæmpe solskinshistorie! 

Jeg stoppede på p piller for 4 mdr siden, kan dette påvirke mit svar? 

jeg har ekstremt svær mangel på D-vitamin, syntes nogen også skriver at dette kan påvirke svare?? 

KAN DE HAVE MÅLT FORKERT ??? 

Jeg kan ikke selv fortælle så meget, dog kan jeg anbefale dig at følge “Kenza” på instagram eller se hendes videoer om hendes lave AMH på youtube. 
Hendes var vist 0,7 da hun var 26-27 år, men har idag to drenge med meget lidt hjælp Måske det kan give lidt ro i maven?  Og øv forstår godt du er ked af det! 

Anmeld Citér

14. september 2021

Anonym trådstarter

MJL88 skriver:

Jeg kan ikke selv fortælle så meget, dog kan jeg anbefale dig at følge “Kenza” på instagram eller se hendes videoer om hendes lave AMH på youtube. 
Hendes var vist 0,7 da hun var 26-27 år, men har idag to drenge med meget lidt hjælp Måske det kan give lidt ro i maven?  Og øv forstår godt du er ked af det! 

Det vil jeg prøve, tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.