Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg er gået 3 dage over tid og har taget et par graviditets test. RFSU siger negativ og så har jeg taget en fra remas som viser en meget svag nr. 2 steg. Hvad tænker i, er den positiv?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tænker du må prøve at teste over de næste dage. Kan godt se den svage streg, men vil mene den bør være mere tydelig 3 dage over tid, medmindre du har haft ægløsning senere end du tror.
Rema har desværre ry for at lave disse enorm onde skyggestreger. Og eftersom du er 3 dage over og tester negativ på andet mærke vil jeg desværre tro det er en skyggestreg :/
Jeg kan ogs se stregen og mener endda der er farve i. Men test om et par dage og se om den bliver tydeligere. Giv gerne et Update
Tak for svar. Jeg prøver igen på onsdag med apotekets tidlig test.
Anonym skriver: Tak for svar. Jeg prøver igen på onsdag med apotekets tidlig test.
Apotekets test laver endnu mere fæle skygger. Jeg ville tage i netto, eller Aldi og købe en Valmed hvis jeg var dig
Anonym skriver: Apotekets test laver endnu mere fæle skygger. Jeg ville tage i netto, eller Aldi og købe en Valmed hvis jeg var dig
Okay tak, det prøver jeg i stedet for.
Købte valmed idag og den sagde desværre negativ. Øv øv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128