Normal graviditet eller GUL? Hvad tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2021

Allimac36

Hej

Jeg skulle være 5+1 i dag men i onsdags fik jeg meget lidt blødning og smerter i underlivet og røg akut på Gyn. De kunne ikke se noget på skanning pga jeg er meget tidligt gravid men bliver fulgt med blodprøver. Jeg havde en GUL for et halvt år siden og frygter selvfølgelig dette igen, også fordi hcg kun var steget med 8 fra den 6/9-8/9. Smerter og blødning er efterfølgende aftaget og der er fuld smæk på kvalme, ømme bryster osv.

Mine hcg-tal:

2/9: 3+4 = 14

3/9: 3+5 = 35

6/9: 4 + 1 = 132

8/9: 4 + 3 = 140

10/9: 4+5 = 319

13/9: 5+1 = 989

Hvad tænker I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2021

Anonym

Sådan her så mine hcg-tal ud:

4+2: 98

5+0: 802

Han er nu 1,5 år. Så synes umiddelbart dine tal ser fine ud for en normal graviditet. 

Anmeld Citér

13. september 2021

Allimac36

Anonym skriver:

Sådan her så mine hcg-tal ud:

4+2: 98

5+0: 802

Han er nu 1,5 år. Så synes umiddelbart dine tal ser fine ud for en normal graviditet. 

Tak for svar

Det der bekymrer mig er blødning og smerter i onsdags, hvor hcg også kun var steget med 8 på to døgn og mine symptomer forsvandt i nogle dage men de er kommet tilbage igen og nu stiger den jo, som den skal igen

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym

Ja, det kan jeg jo på ingen måde udtale mig om, hvorvidt er et dårligt tegn eller ej. 

Jeg blødte friskt blod i 8 timer dagen før min første blodprøve (derfor jeg fik taget prøverne). Men alle situationer er jo forskellige. 

Jeg krydser fingre for, at alt går godt hos dig også

Anmeld Citér

27. september 2021

Allimac36

Update: Det var desværre en GUL. Blev akut indlagt sidste mandag med sprængt æggeleder og 1 liter blod i maven

Anmeld Citér

27. september 2021

Anonym

Det er jeg utrolig ked af at høre rigtig god bedring til dig, og åh hvor jeg ønsker, at du snart får en problemfri graviditet og en sund og rask baby

Anmeld Citér

27. september 2021

Allimac36

Tak for det ❤️. Jeg ved ikke, om vi giver op, det var nummer 2 GUL i træk og det var ved at gå helt galt den her gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.