Er fødslen i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.247 visninger
7 svar
3 synes godt om
12. september 2021

Sasja94

Hej alle

Jeg har termin d. 4/10, så der er godt 3 uger igen. 
Men de sidste par dage har været lidt hårde og smertefulde. I går aftes fik jeg nogle stærke, længerevarige og smertefulde stik/jag i venstre side af ryggen/lænden. I nat fik jeg så smerter i lysken og lidt længere oppe i siden af maven. Derudover oplever jeg jævnligt smertefulde stik i underlivet. 
I dag er smerterne vedvarende og har konstant ondt i lænden og oplever små sammentrækninger i lænden. 

Mon der er ved at ske et eller andet? 
Er der andre som har oplevet ligende?

Uvisheden om der sker noget eller ej er uudholdelig! ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mon ikke du skal give fødegangen et kald, og få lidt vejledning?

rigtig god fødsel!

Anmeld Citér

12. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som en fødsel som er ved at gå gang, var alm gener til sidst.

Så længe du ikke har veer, ville jeg ikke gøre noget, andet end at få slapper så meget så muligt af

Anmeld Citér

12. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Er det første fødsel? 

Ved mig havde jeg det sådan i flere uger inden anden fødsel. Jeg var flere gange helt sikker på at der var noget under opsejling, men det gik i sig selv igen hver gang. Det er vidst meget normalt når man har født før, men ikke helt så normalt første gang? 

Men jeg vil sige at du ikke er i tvivl når fødslen først går rigtigt igang

Anmeld Citér

12. september 2021

My1234

Jeg havde det også sådan der længe før fødslen. Men jeg ville da give fødegangen et kald ��

Anmeld Citér

12. september 2021

Sasja94

Lillehjerte skriver:

Er det første fødsel? 

Ved mig havde jeg det sådan i flere uger inden anden fødsel. Jeg var flere gange helt sikker på at der var noget under opsejling, men det gik i sig selv igen hver gang. Det er vidst meget normalt når man har født før, men ikke helt så normalt første gang? 

Men jeg vil sige at du ikke er i tvivl når fødslen først går rigtigt igang

Det er anden fødsel. Og nej! Veer er ikke til at tage fejl af

Men første gang oplevede jeg kraftige veer med 1 minuts mellemrum og vandafgang, så jeg ved ikke hvordan svage veer føles, og derved kommer tvivlen om hvorvidt der er noget i gang eller ej

Anmeld Citér

12. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Sasja94 skriver:

Det er anden fødsel. Og nej! Veer er ikke til at tage fejl af

Men første gang oplevede jeg kraftige veer med 1 minuts mellemrum og vandafgang, så jeg ved ikke hvordan svage veer føles, og derved kommer tvivlen om hvorvidt der er noget i gang eller ej

Jamen det lyder som optakten til min fødsel. Det startede på terminsdagen faktisk, men han var først ude 41+6 (ingen igangsættelse dog) Det er pisse irriterende at man mentalt gør sig klar hver gang og det så bare går i står igen. 

Anmeld Citér

13. september 2021

Sammisumm

Jeg husker mine veer som at være "rigtige" da det begyndte at stråle ned i mine lår.. Så det forsøger jeg at have som rettesnor når jeg skal føde igen i januar.. Og jeg skal være ret OBS, da jeg som førstegangsfødende fødte på 3 timer og 16 minutter fra første ve.

Men om det er starten du oplever nu, er nok svært at svare på.. Det er nok desværre kun tiden der kan vise det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.