Pletblødning efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2021

Måskemor

Hej.

fik en medicinsk abort for snart fem uger siden da fosteret desværre var dødt. Men jeg pletbløder stadig hver dag, og er ret utålmodig, da jeg gerne vil være gravid igen.

Har I nogle erfaringer med at pletbløde så længe efter? Overvejer at ringe til lægen snart for at være sikker på, om alt er ok..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2021

2017morigen

Jeg har haft en SA og der pletblødte jeg lige til jeg fik næste mens.

Men kontakte din læge og få en snak. Om ikke andet for at sikre at alt er i orden og du kan få noget ro.

Anmeld Citér

12. september 2021

Måskemor

2017morigen skriver:

Jeg har haft en SA og der pletblødte jeg lige til jeg fik næste mens.

Men kontakte din læge og få en snak. Om ikke andet for at sikre at alt er i orden og du kan få noget ro.

Hvornår fik du mens igen? Er nu på dag 34 hvis man tæller abortdagen som første mens dag. Så synes jo snart den burde komme..

Anmeld Citér

12. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg fik også medicinsk abort af samme årsdag i februar. Min mens kom 29. dage efter, men læste dengang der kunne gå op til 8 uger. 

Anmeld Citér

12. september 2021

2017morigen

Måskemor skriver:

Hvornår fik du mens igen? Er nu på dag 34 hvis man tæller abortdagen som første mens dag. Så synes jo snart den burde komme..

Det husker jeg ikke helt præcis længere da det er omkring 13-14år siden. Men det var ikke en vild lang cyklus så det har været inden dag 50. Har ret ureglmæssig cyklus så jeg begynder ikke at undre mig før cyklus er over halvtreds.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.