Forskellige symptomer ved graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2021

Ananas

Jer der har prøvet at være gravid flere gange, har I oplevet de samme tidlige symptomer hver gang eller har det været forskelligt? 

Jeg fik fx ømme bryster få dage efter ægløsning sidst jeg var gravid og tænker om det mon er noget man kan regne med, eller om det er totalt tilfældigt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2021

Mabo95

Det er meget forskelligt.

I min første graviditet opdagede jeg at jeg var gravid fordi jeg ikke havde fået ømme bryster op til mens som jeg plejer.

Og nu her 2. Gang fik jeg ømme bryster som op til mens, men jeg var istedet gravid.

Anmeld Citér

11. september 2021

MJL88

Ananas skriver:

Jer der har prøvet at være gravid flere gange, har I oplevet de samme tidlige symptomer hver gang eller har det været forskelligt? 

Jeg fik fx ømme bryster få dage efter ægløsning sidst jeg var gravid og tænker om det mon er noget man kan regne med, eller om det er totalt tilfældigt?

Sidst var jeg ikke sådan super træt eller humørpåvirket.. Den her gang føler jeg konstant, at jeg kun har fået 1,5 times søvn, og er ved græde/eksplodere konstant

Så meget forskelligt her! Mine test er også super forskellige i kraftigheden. Øverste er 4+1 med min datter og nederst 4+1 den her gang. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. september 2021

Anonym

Første gang mærkede jeg ingenting, det var min mand det syntes jeg var mere hormonel end normalt. 2. Gang havde jeg svedeture og enormt meget murren i underlivet. Brysterne er altid ømme omkring mens, så det har jeg ikke lagt mærke til

Anmeld Citér

11. september 2021

Ananas

Det er godt at høre har absolut ingen symptomer denne gang og tror ikke selv der er noget, men rart at vide at muligheden alligevel er der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.