Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
10 svar
9 synes godt om
9. september 2021

Mom2be2022

Hej Alle

Vil lige prøve at høre jer herinde om hvilke første symptomer i lagde mærke til?  Ved at det er meget forskelligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2021

Morpåudebane

Første gang mærkede jeg ingenting før jeg var i 2. Trimester 

Anden gang havde jeg en underlig fornemmelse i kroppen fra ca. 3+, havde svedeture, MEGA ømme bryster og voldsomme menssmerter. 3+3 testede jeg så tydeligt positiv. Lagde kun mærke til symptomerne her anden gang fordi jeg havde følt dem før da jeg bar gravid 1. gang. Kort efter kom kvalme og madlede indtil 14+ 

Anmeld Citér

9. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ved begge 2 gange var det allertidligste det var meget ømme brystvorter. Og det bemærket jeg før uge 4 ( testede begge gange ved 4 uger henne)

Anmeld Citér

9. september 2021

Mabo95

Første gang havde jeg ingen symptomer på graviditet, udover ingen ømme bryster op til mens som jeg plejer. Så da jeg dagen inden forventet mens ikke havde ømme bryster, tog jeg en test, og den var positiv. Lidt senere kom kvalmen og tætheden så også.

Nu her 2. Gang fik jeg ømme bryster som jeg plejer op til mens, så troede egentlig bare det  var den som var på vej, nogle dage inden forventet mens begyndte jeg at få nogle spændinger i underlivet, og det viste sig så at jeg er gravid, istedet for at det var mens som var på vej

Så to meget forskellige måder at finde ud af en graviditet kan man sige haha.

Anmeld Citér

9. september 2021

2018mor

Mom2be2022 skriver:

Hej Alle

Vil lige prøve at høre jer herinde om hvilke første symptomer i lagde mærke til?  Ved at det er meget forskelligt

Ved to af mine graviditeter var det første jeg mærkede (inden testdag) ekstremt ømme og hårde bryster. Ved 3. Og 4. Graviditet var det kun øget tissetrang. 

Anmeld Citér

9. september 2021

MJL88

Øget tissetrang, ømme bryster og mega mensmurren har der været begge gange. 
Her anden gang er jeg også voldsomt oppustet, har allerede lidt madlede/kvalme og græder til selv ting som introsangen til Robinson

Anmeld Citér

9. september 2021

tutti

Jeg havde kun murren, stik og jag i underlivet og hovedpine de første par uger, og så fra uge 6+ kom kvalmen og fra 7+ kom de ømme bryster (som har hængt ved lige siden ��). 

Anmeld Citér

9. september 2021

Mom2be2022

MJL88 skriver:

Øget tissetrang, ømme bryster og mega mensmurren har der været begge gange. 
Her anden gang er jeg også voldsomt oppustet, har allerede lidt madlede/kvalme og græder til selv ting som introsangen til Robinson

Hvor hurtigt kom dine symptomer?

Anmeld Citér

9. september 2021

Denheldigekartoffel

Jeg er gravid med vores 3, er “kun” 5+3, jeg havde en fornemmelse to dage inden forventet mens, ingen tegn, bare en fornemmelse. Og ganske rigtigt, positive streger på samtlige test som jeg tog over 5 dage. 

Har ingen symptomer endnu, hverken træthed, kvalme eller andet. Med de to andre var jeg mega træt og havde kvalme. 

er spændt på hvad de næste uger bringer.. 

Anmeld Citér

9. september 2021

MJL88

Mom2be2022 skriver:

Hvor hurtigt kom dine symptomer?

Jamen super tidligt.. Jeg fik den første positive test i fredags 3+1. Og der havde jeg allerede mærket noget i nogen dage faktisk   Men er 99% sikker på, at jeg har haft super tidlig ægløsning, så jeg nok nærmere er  4+4

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.