Hvad skal vi gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2021

Anonym trådstarter

Hej alle søde jer!

i er altid så gode til at hjælpe, 

sagen er kæresten og jeg har prøvet i 7 måneder nu og vi skal til den 8 og har sagt til ham vi skal gå 100% all in og være sammen de da jeg potientielt har størst chance for st blive gravid, men er nogle gode tips og tricks vi kan gør op til for at håbe det lykkedes?

Vi bruger noget fertilitets glidecreme for at se om det hjælper, jeg specielt spiser sundt, kæresten ikke så meget som mig men nok.

jeg tænker at starte folsyre igen når min mens er ovre, sætte en alarm til hverdag. Er der andre ting vi kan gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2021

Konjac

Profilbillede for Konjac

Hvorfor først starte folsyre når du har haft menstruation? De skal tages fra 3 måneder før man går i gang med at prøve

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg har til tider glemt det og fået afvide det ikke behøves for at blive gravid, så længe man bare tager dem når man er blevet gravid.

Ja det anbefales men der er ikke vist nogle eksempler på det faktisk hjælper før en graviditet.

har taget dem indtil ca 1 måned siden, og det er ikke hjulpet endnu

Anmeld Citér

8. september 2021

Konjac

Profilbillede for Konjac

De hjælper heller ikke for at blive gravid, men de tages for at undgå en form for misdannelse. For at virke, skal du have taget dem Ca 3 måneder, for at op få en vis koncentration af folsyre i kroppen. Det sker ikke på få dage

Men altså, der er født mange sunde børn, hvor moderen ikke har taget dem. Folsyre nedsætter blot risikoen for misdannelser gevaldigt 

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym

Manden kan tage zink og selen, det bidrager til dannelse af sædceller, fertilitet og reproduktion. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.