Passageundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
3 svar
2 synes godt om
8. september 2021

Pinkylady

Vi har nu prøvet at blive gravide i snart 1,5 år uden held, og derfor er vi i gang med udredning til behandling. Min mand har rigtig god sædkvalitet, så han er ikke problemet.

Så i går skulle jeg undersøges og have en passageundersøgelse.

Alt er som det skal være hos mig også i livmoderen, og der er fin passage i æggelederne. 

Men er der nogle der har oplevet at blive gravide lige efter en passageundersøgelse? �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2021

Nomnom

Ja mig ��

Eller rettere. De fandt en polyp under undersøgelsen, som faktisk fungerede som en spiral. Intet kunne komme derop.

Den blev jo så fjernet og så blev jeg gravid

Anmeld Citér

8. september 2021

qwerty91

Pinkylady skriver:

Vi har nu prøvet at blive gravide i snart 1,5 år uden held, og derfor er vi i gang med udredning til behandling. Min mand har rigtig god sædkvalitet, så han er ikke problemet.

Alt er som det skal være hos mig også i livmoderen, og der er fin passage i æggelederne. 

Men er der nogle der har oplevet at blive gravide lige efter en passageundersøgelse? �� 

Jeg var så optimistisk efter passageundersøgelsen fordi de sagde at der nogle gange var bid efter. Vi har haft 4-5 cyklusser sidan da, og jeg er stadig ikke gravid

Anmeld Citér

9. september 2021

MJL88

Pinkylady skriver:

Jep, mig!  Men min datter blev jeg gravid lige efter passage undersøgelsen, og inden vi skulle starte i behandling. Vi gav den også gad hele ugen

Jeg håber det samme sker for dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.