Kan i se 2 streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. september 2021

Anonym trådstarter

Vi har prøvet at lave nr 2 siden december. Skulle gerne være 3+4 i dag. Har test på en tidlig graviditetstest.

Kan i ane stregen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2021

Morpåudebane

Ville prøve et andet mærke om 2-3 dage. De har desværre tendens til at lave forfærdelige skyggestreger 

Anmeld Citér

7. september 2021

Tidra22

Nej ser desværre intet.. ville teste med en anden test, evt digital fra clearblue(: 

Anmeld Citér

7. september 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Ville prøve et andet mærke om 2-3 dage. De har desværre tendens til at lave forfærdelige skyggestreger 

Nå okay. Må ud og købe nogle nye test så. Tak for svar

Anmeld Citér

8. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Denne test. Måler fra 25 ml u/ml akkurat som de andre man køber i butikkerne, så at kalde dem tidlige teste er ene og alene et fup nummer, udover det laver apotekets Altid forfærdelige skyggestreger. Og ofte gør rema testene det samme. Jeg ville personlig hente en fra lidl. Jeg har aldrig nogensinde lavet en skyggestreg når jeg har brugt dem. Uanset hvor længe de har lagt  

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Denne test. Måler fra 25 ml u/ml akkurat som de andre man køber i butikkerne, så at kalde dem tidlige teste er ene og alene et fup nummer, udover det laver apotekets Altid forfærdelige skyggestreger. Og ofte gør rema testene det samme. Jeg ville personlig hente en fra lidl. Jeg har aldrig nogensinde lavet en skyggestreg når jeg har brugt dem. Uanset hvor længe de har lagt  

Tak for svar �� smutter I lidl og køber test efter arbejde. Så må jeg teste igen i morgen tidligt

Anmeld Citér

8. september 2021

Baby.mamma

enig med de andre. Held og lykke :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.