Wouw- så ska' man sq i ude&hjemme:b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astrids-mor skriver:

Hejsa alle, det er så fedt at ska med..
Jeg meldte min mor til den julekurv ude og hjemme snart bedgynder at skrive om.. Pga jeg synes min mor fortjente det med alt det hun har gjort for mig af hensyn til at jeg valggte at få Astrid..
Og vidste ikke hvordan jeg ellers nogensinde sku' få hende overbevidst om hvor ufattelig glad og taknemmelig jeg er for hendes hjælp og for hende især..
Så det blir på den måde, men hvad nummer det kommer i ved jeg ikke. Men jeg er den første i år som er med i ude og hjemme med julekurv
Har allerede fået ude og hjemme der kommer i morgen:p

sikke en god idé søde!

Og nøj hvor jeg tror din moar bliver glad og rørt selvom jeg ikke tror hun er i tvivl om hvor meget du sætter pris på hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

Hejsa alle, det er så fedt at ska med..
Jeg meldte min mor til den julekurv ude og hjemme snart bedgynder at skrive om.. Pga jeg synes min mor fortjente det med alt det hun har gjort for mig af hensyn til at jeg valggte at få Astrid..
Og vidste ikke hvordan jeg ellers nogensinde sku' få hende overbevidst om hvor ufattelig glad og taknemmelig jeg er for hendes hjælp og for hende især..
Så det blir på den måde, men hvad nummer det kommer i ved jeg ikke. Men jeg er den første i år som er med i ude og hjemme med julekurv
Har allerede fået ude og hjemme der kommer i morgen:p

neeeiiijjj det bliver din mor super glad for

Håber i øvrigt at Astrid og dig har det godt

Klapvognen bliver brugt flittigt

Anmeld

27. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

neeeiiijjj det bliver din mor super glad for

Håber i øvrigt at Astrid og dig har det godt

Klapvognen bliver brugt flittigt

Hun virkede i hvert fald ret glad. Men det var vildt underligt for os begge, for hvor stor er chancen lige at komme med i et uge blad?! -Og for at være helt ærlig så havde jeg opgivet totalt efter som jeg ikke lige hørte noget fra dem. Men jeg var altså ikke glemt;-)

Vi har det bare super godt, vi eller i hvert fald jeg glæder mig til at det bliver den 1.marts'09. Så flytter vi nemlig tilbage til min hjemby:-) Yes hvor bliver det skøøøønt...

Hvor skønt, dejligt i er glade for den..
Går det ellers godt ved jer?

Anmeld

27. oktober 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

Hun virkede i hvert fald ret glad. Men det var vildt underligt for os begge, for hvor stor er chancen lige at komme med i et uge blad?! -Og for at være helt ærlig så havde jeg opgivet totalt efter som jeg ikke lige hørte noget fra dem. Men jeg var altså ikke glemt;-)

Vi har det bare super godt, vi eller i hvert fald jeg glæder mig til at det bliver den 1.marts'09. Så flytter vi nemlig tilbage til min hjemby:-) Yes hvor bliver det skøøøønt...

Hvor skønt, dejligt i er glade for den..
Går det ellers godt ved jer?

ja det går bare super...er lige nu på kursus i erhvervsøkonomi som afsluttes med en eksamen om 6 uger og i morgen skal jeg til jobsamtale Daniella bliver bare større og frækkere, men hun er jo vores lille skattepige lige meget hvad

Anmeld

27. oktober 2009

heaven

Tynen skriver:

Hvorfor vidste jeg bare du ville svare i den her?!

Det bliver sgu en god dag imorgen!!

elg......!!!!

kunne egentlig være sjovt hvis vi boede i samme by, så ville vi nok ses hver onsdag i kiosken til indkøb..... tsk tsk.... nååå nej, jeg får det jo leveret, hehe..... peter blev røvtræt af at jeg sommetider smed ham på shell efter det kl lort om aftenen, fordi jeg ikke havde nået at købe det, hehe....

Jannie

Anmeld

27. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

ja det går bare super...er lige nu på kursus i erhvervsøkonomi som afsluttes med en eksamen om 6 uger og i morgen skal jeg til jobsamtale Daniella bliver bare større og frækkere, men hun er jo vores lille skattepige lige meget hvad

Hvor skønt blir da spændene..
Puha ja de blir kun frækkere, men se det positive- de blir også sjovere
Men man kan kun elske dem! <'3

Anmeld

27. oktober 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

Hvor skønt blir da spændene..
Puha ja de blir kun frækkere, men se det positive- de blir også sjovere
Men man kan kun elske dem! <'3

hihi det er sgu lige præcis rigtigt....vi ELSKER dem ubetingelsesløst

Anmeld

27. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

heaven skriver:

elg......!!!!

kunne egentlig være sjovt hvis vi boede i samme by, så ville vi nok ses hver onsdag i kiosken til indkøb..... tsk tsk.... nååå nej, jeg får det jo leveret, hehe..... peter blev røvtræt af at jeg sommetider smed ham på shell efter det kl lort om aftenen, fordi jeg ikke havde nået at købe det, hehe....

Jannie

Hvor lækkert at få sent, man kan sq ikke undvære Ude og Hjemme

Anmeld

27. oktober 2009

heaven

Astrids-mor skriver:

Hvor lækkert at få sent, man kan sq ikke undvære Ude og Hjemme

Nej vel??? hehe, synes sgu at det er afslappende og hyggelig læsning - som regl.... men det kan klart anbefales at lave et abonnement......

Jannie

Anmeld

27. oktober 2009

Tynen

heaven skriver:

Nej vel??? hehe, synes sgu at det er afslappende og hyggelig læsning - som regl.... men det kan klart anbefales at lave et abonnement......

Jannie

OMG, Jannie!!!
Så er man bare ULTRA-HARDCORE-MORMOR

(Men fårk hvor kunne det da være fedt at skulle slippe for at komme ud i samfundet og flashe min last.. Hmmmmm...  Tror fandme jeg tegner abbo. på det imorgen   )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.