Fertilitetsbehandling - hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2021

Tami

Profilbillede for Tami
Ammelia skriver:

Ingen fremgang her til morgen.. tværtimod.. giver snart op

Jeg får skyggestreger på de fleste mærker, men for det meste svært at tage billede af, så tænker godt der kunne være noget i din

Jeg tror i øvrigt ikke helt du kan analysere på fremgangen i testen når det er 2 forskellige mærker.

Håber det bedste for dig  skal selv igang med mit 2. IUI-forsøg i næste uge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2021

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
Tami skriver:

Jeg får skyggestreger på de fleste mærker, men for det meste svært at tage billede af, så tænker godt der kunne være noget i din

Jeg tror i øvrigt ikke helt du kan analysere på fremgangen i testen når det er 2 forskellige mærker.

Håber det bedste for dig  skal selv igang med mit 2. IUI-forsøg i næste uge.

Fremgangen er ved den test som jeg har taget de andre dage.. den lille strimmel.. når jeg nu er 15 dage efter inseminering så burde der være noget uden at skulle stå og vride den i lyset.. har sådan set opgivet dette 5. Forsøg også.. og tror ikke at jeg psykisk kan klare flere nedture efterhånden.. sku da flot at der normalt kun skal et engangsknald til men inseminering med renset sæd leveret direkte ind i livmoderen.. det kan jeg ikke

Anmeld Citér

7. september 2021

MJL88

Ammelia skriver:

Fremgangen er ved den test som jeg har taget de andre dage.. den lille strimmel.. når jeg nu er 15 dage efter inseminering så burde der være noget uden at skulle stå og vride den i lyset.. har sådan set opgivet dette 5. Forsøg også.. og tror ikke at jeg psykisk kan klare flere nedture efterhånden.. sku da flot at der normalt kun skal et engangsknald til men inseminering med renset sæd leveret direkte ind i livmoderen.. det kan jeg ikke

Er det en test fra normal? For dem tester jeg virkelig dårligt på! 

Forstår virkelig godt du er frustreret  

Anmeld Citér

7. september 2021

Ammelia

MJL88 skriver:

Er det en test fra normal? For dem tester jeg virkelig dårligt på! 

Forstår virkelig godt du er frustreret  

Den tynde strimmel er.. den anden er fra rema1000

Anmeld Citér

7. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg ser desværre kun skyggestreger :/ og ser desværre heller ingen udvikling i dine test. :/

Håber du for bid næste gang  

Anmeld Citér

7. september 2021

Frizzy

1) det kan du ikke? - det har intet med dig at gøre. Ingen skyld.

2) Man bliver først undersøgt hvis man har haft et aktivt sexliv i over et år uden resultat. Et par hvor ingen fejler noget og som fx har sex hver anden dag giver kun ca. 20 pct chance for graviditet pr. måned. 

3) ved hver insiminering er der under 20 pct chance... og mindre hvis det ikke er donor, da sæden er bedre kvalitet. Nok tætter på 15-17 pct.

Held og lykke og prøv ivf eller donorsæd

Anmeld Citér

7. september 2021

Ammelia

Frizzy skriver:

1) det kan du ikke? - det har intet med dig at gøre. Ingen skyld.

2) Man bliver først undersøgt hvis man har haft et aktivt sexliv i over et år uden resultat. Et par hvor ingen fejler noget og som fx har sex hver anden dag giver kun ca. 20 pct chance for graviditet pr. måned. 

3) ved hver insiminering er der under 20 pct chance... og mindre hvis det ikke er donor, da sæden er bedre kvalitet. Nok tætter på 15-17 pct.

Held og lykke og prøv ivf eller donorsæd

Behøver tjekket og mine tal er fine, er som sagt i fertilitetsbehandling og bruger donorsæd

Anmeld Citér

7. september 2021

Frizzy

Behøver tjekket og mine tal er fine, er som sagt i fertilitetsbehandling og bruger donorsæd

Selv med donorsæd er chancen ved hver gang ikke så stor desværre. Den er væsentlig højere ved ivf. 
Mange held og lykke og giv ikke op - har to børn og har haft 9 oplægninger af æg.. både med et to og tre ad gangen. Jeg var ret overrasket over hvor meget kemi osv der skal passe sammen og lykkes. Det er de færreste der bliver gravide efter et knald. 

Du finder også først ud ved ivf (æg der tages ud) hvilken kvalitet dine æg er.

Anmeld Citér

7. september 2021

Ammelia

Frizzy skriver:

Selv med donorsæd er chancen ved hver gang ikke så stor desværre. Den er væsentlig højere ved ivf. 
Mange held og lykke og giv ikke op - har to børn og har haft 9 oplægninger af æg.. både med et to og tre ad gangen. Jeg var ret overrasket over hvor meget kemi osv der skal passe sammen og lykkes. Det er de færreste der bliver gravide efter et knald. 

Du finder også først ud ved ivf (æg der tages ud) hvilken kvalitet dine æg er.

Det bliver jeg… og folk har drillet med at jeg skal kigge på en mand så bliver jeg gravid.. så at gå ind til det med den tanke… så er 5 forsøg altså op af bakke., har kun 6 gennem det offentlige.. 

jeg kan godt give op.. det psykiske og økonomiske er efterhånden for stor en byrde..

jeg ved godt hvad oddsene er for graviditet og det er med oprenset donorsæd mot 30

når man nu er blevet naturligt gravid 2 gange endda på p piller (i kid you not) så er det øv.. fik en abort for 2 1/2 år siden fordi min daværende kæreste ikke ønskede flere børn.. slår mig selv i hovedet gennem hele det forløb da jeg føler det er en straf for den beslutning dengang… jeg VED at jeg ikke skal tænke sådan.. men hver gang det mislykkedes, så gør jeg

Anmeld Citér

7. september 2021

Frizzy

Ammelia skriver:

Det bliver jeg… og folk har drillet med at jeg skal kigge på en mand så bliver jeg gravid.. så at gå ind til det med den tanke… så er 5 forsøg altså op af bakke., har kun 6 gennem det offentlige.. 

jeg kan godt give op.. det psykiske og økonomiske er efterhånden for stor en byrde..

jeg ved godt hvad oddsene er for graviditet og det er med oprenset donorsæd mot 30

når man nu er blevet naturligt gravid 2 gange endda på p piller (i kid you not) så er det øv.. fik en abort for 2 1/2 år siden fordi min daværende kæreste ikke ønskede flere børn.. slår mig selv i hovedet gennem hele det forløb da jeg føler det er en straf for den beslutning dengang… jeg VED at jeg ikke skal tænke sådan.. men hver gang det mislykkedes, så gør jeg

Hmm.. lyder mærkeligt så. Jeg har hørt at nogen bare ikke passer sammen og derfor har svært ved at skabe en graviditet. Måske kan du skifte donor - men det er jo også penge

Jeg har personligt betalt 100.000kr for min yngste…. Ægdonation i udlandet. 

og nej kære du - det er ikke en straf. Men der er nok et eller andet der skal undersøges som er anderledes end tidligere hos dig. 

pøj pøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.