Frizzy skriver:
Selv med donorsæd er chancen ved hver gang ikke så stor desværre. Den er væsentlig højere ved ivf.
Mange held og lykke og giv ikke op - har to børn og har haft 9 oplægninger af æg.. både med et to og tre ad gangen. Jeg var ret overrasket over hvor meget kemi osv der skal passe sammen og lykkes. Det er de færreste der bliver gravide efter et knald.
Du finder også først ud ved ivf (æg der tages ud) hvilken kvalitet dine æg er.
Det bliver jeg… og folk har drillet med at jeg skal kigge på en mand så bliver jeg gravid.. så at gå ind til det med den tanke… så er 5 forsøg altså op af bakke., har kun 6 gennem det offentlige..
jeg kan godt give op.. det psykiske og økonomiske er efterhånden for stor en byrde..
jeg ved godt hvad oddsene er for graviditet og det er med oprenset donorsæd mot 30
når man nu er blevet naturligt gravid 2 gange endda på p piller (i kid you not) så er det øv.. fik en abort for 2 1/2 år siden fordi min daværende kæreste ikke ønskede flere børn.. slår mig selv i hovedet gennem hele det forløb da jeg føler det er en straf for den beslutning dengang… jeg VED at jeg ikke skal tænke sådan.. men hver gang det mislykkedes, så gør jeg
Anmeld
Citér