Hvor tidligt kan den være meget positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2021

MJL88

Hej piger 

Jeg har testet positiv fra i fredags, hvor jeg var 3+0, det ene billede. Jeg er i dag 3+3 og har en meget positiv test, andet billede, kan det indikere jeg er længere? Eller kan jeg teste fra 3+0? Havde symptomer, derfor jeg testede tidligt  

Med min datter var den først så tydelig 4+0. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2021

Anonym

Jeg testede også ret tydeligt positiv 3+3 i min sidste graviditet, det viste sig at ægget bare havde været hurtigt til at sætte sig fast og lev derfor sat 3 dage frem til NF 

Anmeld Citér

6. september 2021

MJL88

Okay, så kan man godt have ekstra tidlig ægløsning.. Men det gør da heller ikke noget, så skal man vente et par dage mindre på baby��

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym

Jeg testede også tidligt positivt. Billedet med den svage test er 2+6, med flere teste 3+0 og sidste i går 4+1. 

Jeg bestilte en masse tests, da jeg så stegen 2+6, for at være sikker

Har ikke brugt ægløsningstest, så ved ikke præcis hvornår jeg havde det, så går ud fra sidste menstruation 1.dag min cyklus svinger mellem 27 og 29 dage. Men i forhold til testene, tænker jeg den har lagt tidligt.

Og TILLYKKE!

Anmeld Citér

6. september 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MJL88 skriver:

Hej piger 

Jeg har testet positiv fra i fredags, hvor jeg var 3+0, det ene billede. Jeg er i dag 3+3 og har en meget positiv test, andet billede, kan det indikere jeg er længere? Eller kan jeg teste fra 3+0? Havde symptomer, derfor jeg testede tidligt  

Med min datter var den først så tydelig 4+0. 

Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg testede positivt 3+1 om aftenen, så tydeligt at jeg kunne se den uden at zoome ind osv. 

jeg troede at jeg var 3+5. Men efter korrekt udregning 3+1. 
ved vores nr 1 kunne jeg først se en anelse da jeg var 4+3. 

Anmeld Citér

7. september 2021

MJL88

Årh dejligt jeg ikke er alene om at være lidt forvirret �� og gravid �� Jeg tig den her i morgen hvor jeg er 3+4 ud fra min cyklus, og er bare lykkelig for den fine udvikling. Tør næsten ikke tro på det, da det nærmest var første forsøg.. Og vores datter tog 9-10 forsøg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.