Tilbudt bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2021

Anonym trådstarter

Hej, jeg har fået tilbudt en bolig, men jeg har først set denne for sent  Jeg har ikke fået nogen meddelelse fra min mail omkring denne, så jeg skulle selv ind og tjekke. 

Svarfristen er overskredet før jeg nåede at svare. Sker der noget, nu hvor jeg ikke nåede det? Altså ryger jeg af ventelisten fra andre boliger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej, jeg har fået tilbudt en bolig, men jeg har først set denne for sent  Jeg har ikke fået nogen meddelelse fra min mail omkring denne, så jeg skulle selv ind og tjekke. 

Svarfristen er overskredet før jeg nåede at svare. Sker der noget, nu hvor jeg ikke nåede det? Altså ryger jeg af ventelisten fra andre boliger?

Nej du ryger ikke af ventelisten. Når du ikk svarer så bliver det bare registreret som et nej tak. Det er det hele 

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym trådstarter

Nej du ryger ikke af ventelisten. Når du ikk svarer så bliver det bare registreret som et nej tak. Det er det hele 

Okay, super.  Jeg troede ellers lige. Har hørt at man kan risikere at blive smidt af den nemlig

Anmeld Citér

6. september 2021

Musemåtte

I nogen boligforeninger bliver man smidt af ventelisten, ved 3 ubesvarede tilbud

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym trådstarter

Musemåtte skriver:

I nogen boligforeninger bliver man smidt af ventelisten, ved 3 ubesvarede tilbud

Okay, det her er heldigvis kun første tilbud jeg misser 

Anmeld Citér

6. september 2021

SBV

Anonym skriver:

Okay, super.  Jeg troede ellers lige. Har hørt at man kan risikere at blive smidt af den nemlig

En ting du skal være opmærksom på er, om du er blevet sat som inaktiv. Det gør man i mit boligselskab, hvis man ikke svarer ja eller nej til et tilbud. Man kan så efterfølgende selv sætte sig aktiv igen, så man stadig modtager boligtilbud

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym trådstarter

SBV skriver:

En ting du skal være opmærksom på er, om du er blevet sat som inaktiv. Det gør man i mit boligselskab, hvis man ikke svarer ja eller nej til et tilbud. Man kan så efterfølgende selv sætte sig aktiv igen, så man stadig modtager boligtilbud

Okay, tak! Det var jeg ikke klar over 

Anmeld Citér

6. september 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

I min boligforening bliver man sat som ikke søgende hvis man ikke svarer på et boligtilbud, og man skal kontakte dem igen for at komme tilbage på ventelisten. Så det synes jeg lige du skal undersøge

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym trådstarter

Frederikke80 skriver:

I min boligforening bliver man sat som ikke søgende hvis man ikke svarer på et boligtilbud, og man skal kontakte dem igen for at komme tilbage på ventelisten. Så det synes jeg lige du skal undersøge

Tak, det gør jeg

Anmeld Citér

6. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg tænker også du bliver "inaktiv" så du ikke får tilbudt flere boliger før du er inde og gøre dig aktiv igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.