Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2021

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg er nok omkring 3+4/5 stykker idag. Oplevede en bio sidste måned med positive test også. Er de her ikke lidt svage, i og med jeg er 3+4/5? Hvad synes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2021

123321

Profilbillede for 123321

De er da positive. Tillykke! Og synes bestemt ikke for svage - men test igen om et par dage, så vil de nok være endnu mere positive.

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

De er da positive. Tillykke! Og synes bestemt ikke for svage - men test igen om et par dage, så vil de nok være endnu mere positive.

Tak! Jeg er bare bekymret for, at de er lidt for svage.. de evige bekymringer som mor, der allerede sætter ind nu

Anmeld Citér

6. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Helt klart positiv. Tillykke

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Helt klart positiv. Tillykke

Håber  tak!

Anmeld Citér

6. september 2021

Anonym

Fint positive

I min første graviditet testede jeg tidligt tydelig positivt, et godt stykke tid før 4+0. Anden gang var jeg helt henne ved 5+0, før testene var ligeså tydelige, som første graviditet før 4+0. 
Begge graviditeter er blevet til ved hjælp af behandling. Derfor ved jeg ret præcis hvilke dage jeg har testet

Der er bare forskel på kroppens udvikling af hcg i de forskellige graviditeter. Hcg blodprøverne i mine graviditeter er taget 4+1 begge gange, tallet var næsten 100 højere første gang end anden gang.

Tillykke! Held og lykke

Anmeld Citér

6. september 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes de er flot positive til at du ikke er længere henne. Sådan så mine ud da jeg ventede min søn, og der var jeg ellers gået over tid.

Stort tillykke, jeg krydser fingre for at det lykkes denne gang

Anmeld Citér

6. september 2021

2021baby

De ligner ret meget mine fra 4+0  

Er i dag i uge 35 med en lillesøster. Hvordan testen ser ud siger ikke umiddelbart noget om HCG dannelsen. Jeg havde højt HCG og kastede op flere gange hver dag indtil uge 14, selvom mine ikke var helt klare 4+0

Om 2 dage er dine test nok meget tydligere. Men i virkeligheden er der ingen grund til at teste mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.