Hvad skal jeg dog gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ja jeg ved det jo godt selv hvis jeg tænker mig rigtig godt om, men for pokker hvor er det svært.

Er kommet i en dum situation, som jeg slet ikke ved hvordan jeg skal komme ud af.

min venindes mand har forelsket sig i mig (!!!!!!) han har flere gange sagt lidt til mig, men mest i fuldskab og til fester hvor stemningen har været høj og alle glade og også hvor hun har været der, og ind imellem i sjov har sagt ... - "Jeg er så vild med dig, du er fanme dejlig osv." - Men nu har han taget kontakt til mig i meget ædru tilstand og sagt at han virkelig har følelser for mig, og at han er nød til at være ærlig over for sin kone ! Jeg har ikke gjort noget og ikke lagt op til noget. vil lige sige at de er mere et fælles vennepar end hun bare er en veninde.

Sagde til ham at det skulle han stoppe med at sige  det ønskede jeg slet ikke at høre og jeg ønskede heller ikke han sagde noget til sin kone - de venter barn sammen (for pokker da) Han skal bare glemme det hurtigt og leve lykkeligt med sin søde kone....

Ved ikke hvad jeg skal føle eller sige, har mest lyst til at slå ham hårdt oven i hoved. men manden er virkelig såret og jeg tænker lidt om man selv kan styre sine følelser på det her område. vi har kendt hinanden længe og jeg ønsker virkelig ikke at miste nogen af dem, men det ved jeg jo det ender med også selvom jeg virkelig intet har gjort forkert. Hvordan vil hun have det over for mig bagefter og kan vi ses og hygge os som vi plejer? Er jeg egoistisk?

Hvis nogen skulle vide hvem jeg var så håber jeg I er søde ikke at skrive det, da jeg som sagt ikke ønsker nogen ballade.

Mange venlige hilsner ANO - i dagens anledning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Det lyder som en rigtig møgsituation  Kan godt forstå du er i vildrede! Jeg aner ikke hvad jeg selv ville gøre. Man kan jo ikke rigtig tillade sig selv at sige det til hende, da han jo er hendes mand og vel skal have chancen. Samtidig er der den risiko at hun vil føle at du har holdt noget skjult for hende og det må du jo så efterfølgende gøre alt hvad du kan for at få hende fra at tænke! Jeg tror, som du, desværre heller ikke at I vil kunne ses bagefter. I hvert fald ikke som vennepar. Så skal hun godt nok have god plads invendigt hvis hun skal kunne rumme det! Men je håber for jer, at du og hende fortsat kan ses. For jeg forstår virkelig godt hvis hun ikke bryder sig om,a t du og hendes mand mødes så hans gnist får ilt til at vokse!

Jeg håber det bedste for jer alle, og specielt hende, da hun jo er gravid og uden tvivl bliver dybt såret!

Anmeld

27. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ja det er nemlig lige det jeg er så bange for. vil virkelig ikke miste dem, de betyder begge to rigtig meget for mig. og omvendt er jeg bare så gal på ham. hvorfor siger han sådan noget, det må han jo slet ikke.

og jeg ved at jeg bliver den der kommer til at betale den højeste pris jeg mister dem begge to, han vil jo aldrig kunne vise sig her mere og hun vil jo se på mig med helt andre øjne, hvilket jeg godt forstår, ved slet ikke hvordan jeg selv ville reagere. MEN JEG HAR BARE INTET GJORT GALT.

men sagen er bare den at jeg er så frygtelig ked af det. og bare ville ønske det ikke var sket. har i lang tid været sikker på det kun var sjov og at han intet mente med det når han sagde hvor dejlig jeg var og han ville ønske det blev os to en dag. jeg har sågar grint af det og sagt det til hans kone som har sagt han er sgu skør.

har skrevet til ham at jeg syntes vi skal glemme det her og at jeg ikke ønsker der bliver noget ballade.

og omvendt så sidder jeg også med en følelse af at jeg burde fortælle hende det - men hvor vil jeg såre hende dybt.

øv det er en meget trist situation at stå i. tak for svar

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

Hvad med at sige til ham at uanset hvad så vil du ALDRIG få følelser for ham, og at du ikke ser på ham som andet end en ven og det aldrig vil ændre sig, og så sige ligeud at hvis han fortæller sin kone at han har følelser så må han jo også forstå at I ikke kan være venner/ses længere... altså så fjerner du jo fokus fra dig idet I aldrig ville se hinanden igen., så det kan da være han finder ud af at det ikke er særlig smart.. det lyder godt nok som om han har en lille krise (ikke fordi at du ikke er smuk og dejlig) men mere fordi han vælger NU at fortælle dig det.. hmm en lille smule bange måske.. hvad siger din egen partner/mand, for tror altså jeg ville fortælle ham det så det ikke pludselig blev gjort til et større problem.. Han er godt nok en nød ham den kommende far..

Anmeld

28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tak til jer der har svaret mig...

Jeg har ikke selv nogen mand eller kæreste lige nu... Der er ikke sket mere siden i går, har ikke talt med nogen af dem og håber bare så inderligt at det hele går i sig selv.

tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.