Ja jeg ved det jo godt selv hvis jeg tænker mig rigtig godt om, men for pokker hvor er det svært.
Er kommet i en dum situation, som jeg slet ikke ved hvordan jeg skal komme ud af.
min venindes mand har forelsket sig i mig (!!!!!!) han har flere gange sagt lidt til mig, men mest i fuldskab og til fester hvor stemningen har været høj og alle glade og også hvor hun har været der, og ind imellem i sjov har sagt ... - "Jeg er så vild med dig, du er fanme dejlig osv." - Men nu har han taget kontakt til mig i meget ædru tilstand og sagt at han virkelig har følelser for mig, og at han er nød til at være ærlig over for sin kone ! Jeg har ikke gjort noget og ikke lagt op til noget. vil lige sige at de er mere et fælles vennepar end hun bare er en veninde.
Sagde til ham at det skulle han stoppe med at sige
det ønskede jeg slet ikke at høre og jeg ønskede heller ikke han sagde noget til sin kone - de venter barn sammen (for pokker da) Han skal bare glemme det hurtigt og leve lykkeligt med sin søde kone....
Ved ikke hvad jeg skal føle eller sige, har mest lyst til at slå ham hårdt oven i hoved. men manden er virkelig såret og jeg tænker lidt om man selv kan styre sine følelser på det her område. vi har kendt hinanden længe og jeg ønsker virkelig ikke at miste nogen af dem, men det ved jeg jo det ender med også selvom jeg virkelig intet har gjort forkert. Hvordan vil hun have det over for mig bagefter og kan vi ses og hygge os som vi plejer? Er jeg egoistisk?
Hvis nogen skulle vide hvem jeg var så håber jeg I er søde ikke at skrive det, da jeg som sagt ikke ønsker nogen ballade.
Mange venlige hilsner ANO - i dagens anledning.
Anmeld