Gravid efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
2 svar
3 synes godt om
5. september 2021

Projektbaby2021

Hej.

Jeg mistede tilbage i marts, det blev et langt og træls forløb, med 2 midicinske aborter og en udskabning.

Nu er jeg gravid igen og jeg er SÅ nervøs for at det skulle gå galt igen. Jeg analysere på min krop hele tiden.

Hvordan har jer, som tidligere har mistet kunne finde ro i ny graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2021

Niho

Jeg har simpelthen selv betalt for scanninger fra uge 5 og frem til uge 11 ���� 

ved godt det kan virke overpylret for nogle men jeg har været så nervøs! Er min 5 graviditet og mit 1 barn, så jeg har været panisk :/ 

det har kostet lidt men har været det hele værd og jeg fortryder ikke at jeg har gjort det! Jeg er nu i uge 17 og alt er i skønneste orden jeg kan endelig slappe af. har ikke været scannet siden nf   

Anmeld Citér

5. september 2021

Charl90

Jeg tror "bare" på det. Jeg blev gravid med min søn lige efter en SA. Der fik jeg en tidlig scanning pga usikkerhed om termin. Denne gang er jeg gravid igen lige efter en SA i uge 11. Nu venter jeg spændt på NF i slutningen af måneden

Jeg har fået målt mit hcg ifm blodprøve til doubletest, for lige at sikre mig at det var højt denne gang.

Hvis du er utryg så måske tage en scanning i uge 8. Hvis der er liv der, så er risikoen meget lille. Jeg finder meget tryghed i statistik. Måske din læge vil henvise dig pga sidste forløb var så skidt? Man kan altid spørge...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.