Kære jer
Jeg vil gerne bede om råd. Situationen er den, at jeg ikke føler, at jeg får brugt tiden ordentligt sammen med min dreng på fire år.
Jeg har min dreng fredag - mandag morgen i lige weekender og onsdag-fredag morgen i ulige uger, men når jeg ikke har ham, savner jeg ham rigtig, rigtig meget.
Hans mor og jeg har et godt samarbejde, så jeg får ham ligeledes at se på Messenger, når jeg ikke har ham, men jeg savner at holde om ham, at kysse ham og alt det man kan gøre, når man er sammen.
I denne uge har jeg hentet ham efter arbejde i børnehave onsdag og torsdag og faktum er, at jeg føler, at jeg har svigtet både ham og mig selv. Vi har begge været ret trætte, da jeg har hentet ham og er kørt direkte hjem og har spist boller og set fjernsyn.
Dette er selvfølgelig også hyggeligt, men jeg savner den tætte kontakt/relation, som vi har når vi fx tager ud og går i skoven, tager i zoologisk have eller i Hermans Hule, som stedet hedder.
Min dreng er så træt, når jeg henter ham og spørger meget bedende, om vi ikke bare kan køre hjem, da han virkelig er træt, hvilket jeg så har gjort - bla fordi jeg selv er træt
Men, jeg føler, at det jeg gør er svigt. Mit afsavn bliver ikke rigtig dækket, når vi er sammen og der går meget fjernsyn og Gurli Gris i den, hvilket ikke er optimalt, da vi jo egentlig ikke er sammen og jeg føler mig som Verdens dårligste far, når jeg afleverer ham - fordi min oplevelse er, at vi ikke har haft den optimale og nødvendige glæde af hinanden.
Må jeg spørge jer, hvad I gør, når I henter jeres børn efter arbejde. Hvordan er I sammen med jeres børn, som giver en god interaktion og giver både barn og voksen en følelse af at være sammen?
I weekenden går det som regel godt, da vi begge har overskuddet, så det er hverdagen, jeg gerne vil bede om råd til.
Tak for svar