Hvordan skal jeg rengøre dildo inden brug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2021

Anonym trådstarter

Ja sagen er den. Jeg har købt en ny dildo og den har jeg fået hjem med posten  fredag aften blev den åbnet fra posen og skyllet unden vandet og så direkte i brug.. 

Er det ok den bare blev skyllet under vandet inden brug har bare så ondt i maven så bliver helt nervøs for om det var ok kun at skylle den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Især når den er købt over nettet, så ville jeg altid vaske med sæbe før brug.. Og det skal du jo også gøre efter brug 

Anmeld Citér

5. september 2021

Anonym trådstarter

Især når den er købt over nettet, så ville jeg altid vaske med sæbe før brug.. Og det skal du jo også gøre efter brug 

Jeg købte på Sinful..

Jeg har vasket den med intim sæbe og vand efter brug.  Er det godt nok?

kan det have betydning for ondt i mavem

Anmeld Citér

5. september 2021

Anonym

Det at du har vasket den med sæbe og vand, burde som sådan være fint nok - så længe du har fået skyllet sæben ordenlig af, så du ikke har fået sæbe med op. 
- det er jo netop ikke super sundt for den indvendige flora. 

Så jeg tænker ikke det er det som skulle skyldes at have ondt i maven. 
Jeg har dog erfaret at hvis den er meget kold/ lidt for hård i følelsen. at så kan det give mig ubehag/murren eller ondt ved brug. 

Jeg vil dog anbefale dig at købe en rengørings spray/sæbe eller lign. beregnet til sexlegetøj. 
De er anti bakterielle, og designet til at rengøre den slags - og derved opholder legetøjet også en bedre levetid  

Anmeld Citér

5. september 2021

Frizzy

Ej det har nok intet med ondt i maven at gøre. 
det er fint nok. Måske er sæbe først bedre men nu har du jo renset den fint til næste gang med intim sæbe. Enjoy

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.