Jubii, så nåede jeg de famøse 12+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Ansemusen

Endelig en milepæl jeg har ventet længe på  Nu håber jeg at jeg efter NF på fredag kan slappe lidt mere af omkring alting. Er ikke bange hele tiden overhovedet, men jeg er nervøs og specielt når jeg kommer til at læse om nogen som har tabt barnet sent. Det bryder jeg mig ikke om.

Er rigtig glad og glæder mig SÅ meget til at se min lille spire, som jo faktisk er en baby nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Nybagt mor

Ih - stort tillykke

Og glæd dig til på fredag (det gør du jo allerede) - Men det er helt vildt hvad man kan se. En lille baby som du selv skriver! 

De fine billeder vi fik med hjem, levede vi højt på rigtig længe

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Endelig en milepæl jeg har ventet længe på  Nu håber jeg at jeg efter NF på fredag kan slappe lidt mere af omkring alting. Er ikke bange hele tiden overhovedet, men jeg er nervøs og specielt når jeg kommer til at læse om nogen som har tabt barnet sent. Det bryder jeg mig ikke om.

Er rigtig glad og glæder mig SÅ meget til at se min lille spire, som jo faktisk er en baby nu

Hvor er det skønt for dig..er vildt misundelig

Jeg runder de 10 uger i morgen, så det skrider langsomt, men sikkert fremad.

Knus

Dorthe

Anmeld

27. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er det skønt :-)

Jeg kan godt forstå, at du føler dig lettet over at have passeret uge 12. Glæder mig også meget til jeg når dertil om 1½ måned

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Knus

Dorthe

Bare rolig Dorthe, det går rigtig hurtigt de sidste par uger! Det synes jeg i hvert fald! Selvom man tæller hver eneste dag og synes at det godt måtte være NUUUU!!!

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

DEJLIGT!!! Jeg kan selv huske hvor fantastisk det føltes at passere den milepæl!   Du kan få ro på og din energi vender langsomt tilbage - så bliver det rigtigt sjovt at være gravid kan jeg hilse at sige

Kh

Rosa 14+3 med mere energi end nogensinde før

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Rosa, du forstår bare at give håb  For kvalmen er værre nu, når den er der. Der er lidt hver dag sådan i baggrunden, men når den er slem er den RIGTIG slem! Og så lugter ting grimt, smager underligt osv. Håber det bare lige holder slutspurt så det snart slutter!

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Rosa, du forstår bare at give håb  For kvalmen er værre nu, når den er der. Der er lidt hver dag sådan i baggrunden, men når den er slem er den RIGTIG slem! Og så lugter ting grimt, smager underligt osv. Håber det bare lige holder slutspurt så det snart slutter!

Usch tro mig, jeg kan sagtens huske det Men jeg lover - det går over! Jeg var ved at give op flere gange pga af vanvittig søsygeagtig kvalme, og da den slap kunne jeg tude af lykke flere gange dagligt! Og på de sidste 3 uger er jeg gået fra at sove 16 timer i døgnet til de normale 8 - det er lige 8 timers mere aktivitet, hygge, samvær, sex osv... Så er der sgu noget ved det der graviditetshalløj!

Knus

Anmeld

27. oktober 2009

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Knus

Dorthe

også her (på fredag)... men de 10 uger er også en milepæl Dét må vi huske næste uge...

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Sov du 16 timer?? Jeg troede at JEG sov meget, hihi! Sover 12 timers penge, nogle gange 13, men vågner også mange gange hver nat for at tisse. Sov dog også ofte 10-12 timer inden jeg blev gravid. Har altid haft et enormt søvnbehov, så skal nok blive godt og grundigt udfordret med en lille gavtyv der vågner hver anden time og skal tidligt op om morgenen. Men det må jeg jo bare vænne mig til  Heldigvis har jeg en fantastisk dejlig kæreste som er med på, at jeg kan amme i weekenden om morgen og så kan han tage baby et par timer så jeg kan sove nogle timer ekstra. Det gør det lidt mindre skræmmende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.