Bedste el ladcykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2021

BG17

Profilbillede for BG17

Hej 

Som overskriften antyder, er vi på udkig efter en el ladcykel. Kan I anbefale nogle gode nogen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har en babboe e-big, elsker den.

Men hvis jeg kunne gøre det om, havde jeg nok købt curve modellen, da der er høj ryg på alle pladserne

Anmeld Citér

5. september 2021

BG17

Profilbillede for BG17
Fortvivlet skriver:

Vi har en babboe e-big, elsker den.

Men hvis jeg kunne gøre det om, havde jeg nok købt curve modellen, da der er høj ryg på alle pladserne

Tak for svar. Den vil vi prøve at kigge på

Anmeld Citér

5. september 2021

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Har haft babboe e-curve. Og elskede den. Men havde en mandagsmodel. Så den stod mere stille end den kørte fordi egerne blev bøjet ved alm kørsel. 

Da den 3 gang var repareret inden for 8 måneder blev den solgt videre. Mest fordi hver gang skulle jeg stå og forklare. Nej jeg vejer ikke over det den må køre med, og jeg trækker over kantsten og nej, den har ikke stået ude i blæst, hvor den er låst i baghjulene. 

Men det er nogle år siden nu, så skal ikke sige om den er blevet bedre.

Anmeld Citér

5. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Ravnholt skriver:

Har haft babboe e-curve. Og elskede den. Men havde en mandagsmodel. Så den stod mere stille end den kørte fordi egerne blev bøjet ved alm kørsel. 

Da den 3 gang var repareret inden for 8 måneder blev den solgt videre. Mest fordi hver gang skulle jeg stå og forklare. Nej jeg vejer ikke over det den må køre med, og jeg trækker over kantsten og nej, den har ikke stået ude i blæst, hvor den er låst i baghjulene. 

Men det er nogle år siden nu, så skal ikke sige om den er blevet bedre.

Vi trækker ikke over kantstenene med vores og aner faktisk ikke hvor mange kg man må køre med, men har da tre børn og al deres habengut med hverdag

Vores står i øvrigt altid ude, dog under noget overdækning 

Vi har aldrig haft problemer med egerne

Anmeld Citér

5. september 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg vil anbefale at gå uden om både cargokid og amlad. Det er samme cykel, og de er simpelthen for billige. Dårlige dele. Skruer der ruster lynhurtigt, eger der knækker konstant og så eksploderede mit bagdæk efter et år, selvom der var passet godt på cyklen og den var nysynet. Jeg havde en cargokid. 

Anmeld Citér

5. september 2021

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Helt enig ang cargo sådan en har vi også og vi har haft den i 2 år og den har været til uendelige reparationer og vores bagdæk eksploderede også pludseligt det kan simpelhen ikke svare sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.