Bivirkninger efter både første og andet stik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2021

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om det er normalt at få bivirkninger ved både første OG andet stik af corona vaccine?

Jeg har fået moderna og har haft influenza symptomer ved både første og andet stik.

Med to ufrivillige aborter i bagagen, kan jeg ikke lade være med at spekulere på om jeg kan have et overaktivt immunsystem. Jeg synes nemlig ikke at have hørt om ret mange, der er blevet "syge" af begge stik og Google er ikke til megen hjælp.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Er der nogen der ved om det er normalt at få bivirkninger ved både første OG andet stik af corona vaccine?

Jeg har fået moderna og har haft influenza symptomer ved både første og andet stik.

Med to ufrivillige aborter i bagagen, kan jeg ikke lade være med at spekulere på om jeg kan have et overaktivt immunsystem. Jeg synes nemlig ikke at have hørt om ret mange, der er blevet "syge" af begge stik og Google er ikke til megen hjælp.

Det er vist ret individuelt hvor kraftig reaktion man har på vaccinen. Når vi har talt om det på min arbejdsplads virker det dog som om de der har fået Moderna oftere har været hårdt ramt i forhold til os andre, ved første, andet eller begge stik. Men igen - det kan være tilfældigheder. 

Anmeld Citér

4. september 2021

Enmere20

Jeg havde kun ved andet stik, men hende der stak mig, hun havde haft det skidt ved begge

Anmeld Citér

4. september 2021

Anonym

Min søster fik bivirkninger ved første og andet stik med moderna, hovedpine og følelsen af feber, varede 2 dage ved første stik og varede 3 dage ved andet stik. 

jeg fik ingen bivirkninger med første stik, men ved andet stik fik jeg følelsen af feber de første 24 timer efter. 

Det er så mega forskelligt hvordan vi reagere

Anmeld Citér

4. september 2021

mor til 2 skønne piger .

Jeg blev ikke syg overhovedet af første stik ( moderna ) . til gengæld blev jeg voldsom syg ved andet stik , 40 i feber , kulde rystelser , svedeture , vejrtræknings besvær en arm der hævede   … det tog 3 dage at komme over jeg kunne intet   … 

men min mand var hverken syg ved første eller andet stik 

Anmeld Citér

5. september 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg havde omtrent de samme bivirkninger ved begge stik (også Moderna).

Feber, ondt i kroppen, ør i hovedet, forkølet. Varede ca. 24-36 timer så var det ovre 

Anmeld Citér

5. september 2021

Anonym

Jeg havde bivirkninger ved begge mine stik. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.