Udvikling i test, bio eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. september 2021

Anonym trådstarter

Når der er en udvikling i g test kan det så være en bio, eller er den god nok? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det er en bio indtil uge 6+0 så ja man kan godt se udvikling i en g test  for så den alligevel begynder blive svagere igen.

Men jeg ville da ta det som et godt tegn også ville jeg personlig stop med at teste

For groft sagt vil du jo ret hurtigt opdage hvis det går den forkerte vej ift hcg stigning =blødning til sidst.

Anmeld Citér

4. september 2021

BabyIgen2022

Jeg havde en bio sidste år, som blev stærkere og også hurtigere tydelig, end dem jeg testede positivt sammen med, men så gik det pludseligt den anden vej efter 5+0... Desværre... Men som en anden skriver. Det giver ikke mening at teste mere. Du kan være gøre fra eller til.

Anmeld Citér

4. september 2021

Projektbaby2021

BabyIgen2022 skriver:

Jeg havde en bio sidste år, som blev stærkere og også hurtigere tydelig, end dem jeg testede positivt sammen med, men så gik det pludseligt den anden vej efter 5+0... Desværre... Men som en anden skriver. Det giver ikke mening at teste mere. Du kan være gøre fra eller til.

Var teststregen lige så tydelig som kontrolstregen?

Anmeld Citér

4. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Har prøvet en gang hvor test stregen var ligeså tydelig som kontrol stregen ( første test jeg tog) som så efter 10 dage blev svagere og svagere.

Anden gang blev test stregen aldrig lige så tydelig, men den var ganske synlig. Og efter 14 dage blev den mere og mere utydelig forså at blive negativ.

Men du kan ikke rigtigt bruge disse "fortællinger" til noget. Du må formåede du er sund gravid indtil der skulle være indikation for andet

Og tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

4. september 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Alle graviditeter er såkaldt biokemiske i de første uger. Og abortrisikoen er som du sikkert ved størst i det første trimester. Du kan ikke bruge teststreger til at forudse en abort som endnu ikke er indtruffet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.