Det fertile vindue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2021

Anonym trådstarter

Hejse.

Jeg har testet positiv på ægløsningstest her til morgen. Vi har haft sex i dag og satser på sex i morgen, er det nok for en reel chance eller giver det ekstra også at have sex mandag? grunden til jeg spørge at der bare generelt er mest overskud til hygge i weekenderne  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2021

tutti

Min ægløsning har ligget mere end 2 dage efter jeg har fået positiv test, så jeg ville nappe søndag og mandag med - man kan aldrig hygge for meget mens der er et åbent vindue   Det virkede i hvert fald for mig, da vi inddragede 2-3 dage efter positiv test (før gjorde vi det kun op til ægløsning, uden held).

held og lykke!

Anmeld Citér

4. september 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Min ægløsning har ligget mere end 2 dage efter jeg har fået positiv test, så jeg ville nappe søndag og mandag med - man kan aldrig hygge for meget mens der er et åbent vindue   Det virkede i hvert fald for mig, da vi inddragede 2-3 dage efter positiv test (før gjorde vi det kun op til ægløsning, uden held).

held og lykke!

Tusind tak for at dele dine erfaringer Vi ser om vi ikke kan tage mandag med, overskuddet er der måske også mere når man ved hvad der kan komme ud af det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.