Positiv et mærke negativ et andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2021

Anonym trådstarter

Godmorgen. 
jeg er lidt forvirret. Jeg tog en test her til morgen fra clinic og en fra valmed. (På samme urin) 

den fra clinic er rigtig fint positiv, og på valmed er der kun en skygge som jeg ikke vil kategorisere som en ordentlig streg. 

er der nogle der har erfaringer med dette. 
burde være 3+4 så ved det er tidligt. Men alligevel. Testene har samme følsomhed.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2021

Anonym trådstarter

Her er billede af testene 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. september 2021

Mabo95

Det kan  være meget forskelligt hvordan testene optager farve osv. Derfor skal man helst holde sig til et mærke.

Anmeld Citér

4. september 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Tillykke ��

Er den fra clinic mon ikke en tidlig test? Altså måler fra 10 enheder og valmed måler fra 25 - så vil clinic jo være tydeligere ��

Anmeld Citér

4. september 2021

Lambi90

Hov, det kan jeg så se du har skrevet, at de har samme følsomhed. Men altså, stadig tillykke herfra - den fra clinic er så fin positiv, det er vidst bare forskelligt hvordan de lige reagere ��

Anmeld Citér

4. september 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Hov, det kan jeg så se du har skrevet, at de har samme følsomhed. Men altså, stadig tillykke herfra - den fra clinic er så fin positiv, det er vidst bare forskelligt hvordan de lige reagere ��

Så du vil mene jeg godt kan stole på den?

Anmeld Citér

4. september 2021

Lambi90

Anonym skriver:

Så du vil mene jeg godt kan stole på den?

Det vil jeg mene, den er da meget tydelig! 

Men hvis du er i tvivl, så er det på apoteket og købe en clinic til imorgen tidlig <3

Anmeld Citér

4. september 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Men hvis du er i tvivl, så er det på apoteket og købe en clinic til imorgen tidlig <3

Er som sådan ikke i tvivl om den er positiv mere bare hvordan den kan være så tydelig når den anden intet viser

såå Du har ret. Jeg må på apoteket og så holde mig til clinic i stedet for at krydsteste ���� tak for svar! 

Anmeld Citér

5. september 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Endnu mere forvirret her til morgen. Clinic stadig positiv. Men slet ikke langt så positiv som den igår. 
er det et dårligt tegn, eller kan det skyldes at det stadig er tidligt så koncentrationen i urinen svinger? ��

Anmeld Citér

5. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Endnu mere forvirret her til morgen. Clinic stadig positiv. Men slet ikke langt så positiv som den igår. 
er det et dårligt tegn, eller kan det skyldes at det stadig er tidligt så koncentrationen i urinen svinger? ��

For? Mig har det altid været et dårligt tegn når testen bliver markant mindre tydlig:/  har du ikke billedet af begge clinic testene?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.