Lille pletblødning 2-3 dage efter ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2021

Daa1993

Heeeej piger ��

Ved ikke om I kan hjælpe mig, eller om I har prøvet det før, men den 30 august stod jeg med en positiv ægløsning test, hvilket selvfølgelig var mega skønt!

Men så den 2 september (1-2 dage efter ægløsning) havde jeg en lille smugle brunlig udflåd på toiletpapiret, hvilket gjorde mit nervøs ��

og i dag har der også være en lille smugle brunligt udflåd og en lille pletblødning på toiletpapiret (den 3 september, 2-3 dage efter ægløsning)

Er det noget jeg skal være nervøs over, og er der andre der har oplevet/prøvet det, og hvis ja, hvordan endte det hos jer? ����

Kram

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg har ikke selv oplevet det, men læst om flere der har. Man kan godt bløde en lille smule ifm med ægløsning når ægget “river sig fri”, så det er meget almindeligt

Anmeld Citér

4. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Daa1993 skriver:

Heeeej piger ��

Ved ikke om I kan hjælpe mig, eller om I har prøvet det før, men den 30 august stod jeg med en positiv ægløsning test, hvilket selvfølgelig var mega skønt!

Men så den 2 september (1-2 dage efter ægløsning) havde jeg en lille smugle brunlig udflåd på toiletpapiret, hvilket gjorde mit nervøs ��

og i dag har der også være en lille smugle brunligt udflåd og en lille pletblødning på toiletpapiret (den 3 september, 2-3 dage efter ægløsning)

Er det noget jeg skal være nervøs over, og er der andre der har oplevet/prøvet det, og hvis ja, hvordan endte det hos jer? ����

Kram

Det er lige sket for mig. Her var det 4 dage efter æl. Jeg blødte faktisk, meget lidt, helt frem til min mens. Så ja, jeg blev desværre ikke gravid

Jeg tror nu godt at man kan blive det selvom man bløder. Jeg læste mig frem til at det er normalt at bløde lidt i forbindelse med æl. Dog synes jeg det er lidt uforklarligt hvorfor jeg selv blev ved med at bløde så længe 

Held og lykke

Anmeld Citér

4. september 2021

BabyIgen2022

Jeg har prøvet at have en lyserød blødning omkring 5 dage efter ægløsning... den blev mere og mere brunlig i farven i dagene efter, så 6-7 dage efter ægløsning, og så stoppede den igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.