Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2021

Anonym trådstarter

For filan, er på dag 14 i min cyklus og kan simpelthen ikke få en positiv ægløsningstest og føler mig bare utålmodig - min cyklus har været på 28 og 27 dage i sidste to og fik i starten af august fjernet spiral og havde egentligt forventet at min cyklus ville forblive den samme.. er vist bare utålmodig og havde luge brug for at komme ud med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Kender det udmærket �� jeg for først en positiv æl test på dag 17 /18 med en cyklus på 28 dage  

Anmeld Citér

3. september 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Kender det udmærket �� jeg for først en positiv æl test på dag 17 /18 med en cyklus på 28 dage  

Uhh den ligger også sent så. Vi er i gang med nr 2 og ved den første lå mine ægløsninger også lidt sent, dog lige præcis den måned hvor vi undfangede vores søn lå den mere “normalt” så selvom jeg rationelt godt ved at det nok ikke var det som gjorde udslaget kan jeg godt mærke at det påvirker mig  men må jo bare se hvad der sker - der er jo ikke rigtig andet for

Anmeld Citér

3. september 2021

BabyIgen2022

Surt - hvordan fungerer spiraler? Er det ligesom p-piller, at man ikke får rigtige menstruationer, når man er på dem? Og cyklus derfor lige skal stabilisere sig bagefter?

Jeg har for første gang i et år haft ægløsning på dag 38... normalt har jeg det på dag 15-17.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.